۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۱۹۹۳۸۳

آیت الله قبلان همکاری جدی و صادقانه آل‎خلیفه با معارضان را خواستار شد

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، برخورد حکیمانه با معارضان و همکاری جدی و صادقانه پادشاه بحرین با انقلابیان را تنها راه پایان بحران در این کشور دانست.
آيت الله قبلان رئيس مجلس اعلاي شيعيان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عبدالامیر قبلان، نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در کلاس درس روزانه خود بر لزوم پایان بحران بحرین بر اساس مذاکره و گفت وگو تأکید کرد و گفت: هرگونه راه حل سیاسی باید به انصاف ملت بحرین و بازگشت ثبات، امنیت و صلح به این کشور همسایه بینجامد.

 

وی برخورد عاقلانه و حکیمانه با انقلاب ملت بحرین را خواستار شد و افزود: انقلاب مسالمت آمیز و به دور از تروریسم و خشونت ملت بحرین، ما را بر آن می دارد که با انقلابیان به صورت صادقانه و مهربانانه همکاری کنیم.

 

آیت الله قبلان از ملت بحرین خواست به شیوه های مسالمت آمیز خود ادامه دهند و تصریح کرد: نظام آل خلیفه باید با اختصاص دادن پست نخست وزیری به معارضان و همکاری با آنان به اصلاحات سیاسی به دور از خشونت و مبارزه طلبی روی آورد. همکاری جدی و صادقانه پادشاه بحرین با معارضان سبب پایان بحران بر اساس مذاکره خواهد شد.

 

نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان، انفجار تروریستی در منامه را محکوم کرد و ادامه داد: انفجار تروریستی، مبارزه طلبی، استفاده از خشونت، بازداشت و سرکوب شهروندان به پیچیده تر شدن بحران در این کشور منجر می شود./980/ب904/د

ارسال نظرات