۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۱۹۹۸۰۲

رییس شورای اجرایی حزب‎الله از مکان انفجارهای تروریستی در هرمل دیدار کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب‎الله لبنان از مناطق شهر هرمل که در آنها انفجار تروریستی رخ داده است، بازدید و از مردم این شهر به دلیل ایستادگی و مقاومت تقدیر کرد.
سيد هاشم صفي الدين رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، روز گذشته به همراه جمعی از مسؤولان هرمل از اماکن انفجارهای تروریستی در این شهر بازدید کرد.

 

مسؤولان این منطقه گزارشی از چگونگی بروز انفجار تروریستی و اقدامات عمرانی انجام شده در این مناطق را تقدیم رییس شورای اجرایی حزب الله کردند.

 

حجت الاسلام صفی الدین به ساکنان منطقه هرمل درود فرستاد و گفت: شهر شهید پرور هرمل در امتحان جدید نشان داد با عزم و اراده ایستاده است و هیچ قدرت دنیوی نمی توان اراده ساکنان این شهر را خدشه دار کند.

 

وی از نحوه بازسازی مناطق تخریب شده ابراز خرسندی کرد و افزود: تروریست ها، گمراهان و جاهلان بدانند با هدف قرار دادن کودکان و زنان و مناطق امن، ضرر دنیوی و اخروی متحمل شده اند، هر که تروریست ها را اعزام کرده است در سیاست بازنده شده و هر که نسبت به این موضوع شرط بندی کرده است نیز شکست خورده به شمار می آید، در حالی که هرمل همچنان ایستاده است.

 

رییس شورای اجرایی حزب الله تأکید کرد: صفت تروریستی به معنای بازنده است، زیرا تروریسم، صفتی برای ضعیفان و بزدلانی است که مردم را در خانه و کوچه ها مورد هدف قرار می دهند.

 

حجت الاسلام صفی الدین ادامه داد: ما در کنار مردم هرمل ایستاده ایم، نه تنها برای ابراز همبستگی بلکه از آنان برای پایدای و صبر و هوشیاری در برابر انفجارهای تروریستی شکرگزاریم./980/ب903/د 

ارسال نظرات