۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۲۰۰۳۴۰
عضو ارشد حزب الله:

جریان ۱۴ مارس درصدد تسلط بر مقاومت برای نابودی آن است

خبرگزاری رسا ـ معاون رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان هشدار داد جریان 14 مارس از طریق متن بیانیه وزارتی به دنبال احاطه بر تصمیم گیری‎های مقاومت و در نهایت نابودی آن است.
حزب الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نبیل قاووق، معاون رییس شورای اجرایی حزب الله طی نطقی در بنت جبیل گفت: راهبرد مقاومت از سال 1984 تا به امروز تنها راهبردی بوده که از لبنان حفاظت کرده و زمین های اشغالی لبنان را آزاد کرده و شایستگی خود را در بازدارندگی در برابر دشمن اسرائیلی ثابت کرده است. تکلیف ملی بر همه لبنانی ها پایبندی به قدرت سرزمین و به معادله ای است که است شایستگی خود را در آزادسازی و دفاع از کشور ثابت کرده است.

 

دولت لبنان پس از برگزاری 10 جلسه و اختلاف نظر درباره متن بیانیه، دیشب در جلسه مشترکی با «میشل سلیمان» رییس‌جمهور این کشور بیانیه وزارتی را تصویب و بر حق مردم لبنان برای «مقاومت در برابر اشغالگری رژیم صهیونیستی» تاکید کرد.

 

وی افزود: کسانی که می خواهند تصمیم گیری ها درباره مقاومت در اختیار آنها باشد می‌خواهند آن را محدود کنند و آن را با خود تقسیم کرده و بر تصمیم های آن احاطه داشته باشند و در همین حال آنها در پایتخت ها و محافل عربی و بین‌الملل علیه مقاومت سخنان تحریک آمیز به میان می‌آورند و منتظر فرصت برای نابودی آن هستند.

 

شیخ نبیل قاووق گفت: این ها نمی توانند حافظ کشور، مردم و نهادهای آن و حتی تصمیم های مقاومت باشند آنها خود باری برای همه نهادها و همه منفعت ملی هستند و علیه همه دستاوردهای مقاومت و شهدای آن توهین و تهدید می‌کنند.

 

رییس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد: مقاومت ضرورت و تکلیفی ملی است که نمی توان از آن کوتاه آمد و یا در برابر آن کوتاهی و چانه زنی کرد برای همین همه ما به هر حرفی از حروف مقاومت پایبند هستیم و حروف آن از همه طلاهای جهان برایمان ارزشمند تر است زیرا طلا خرید و فروش می شود اما حروف مقاومت خرید و فروش نمی‌شود و هرگز به معامله سیاسی گذاشته نمی‌شود./982/ب102/د

ارسال نظرات