۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۲۰۰۹۹۹
آیت‌الله ایمانی:

مدیریت جهادی با برخورد اداری و رفع تکلیف محقق نمی‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان این‌که اقتصاد و فرهنگ ضرورتی از ضرورت‌های جامعه است که در همین زمان واجب است به آن رسیدگی شود، گفت: مسؤولان برای تحقق مدیریت جهادی باید از برخورد اداری و رفع تکلیفی در این زمینه خود داری کرده و این جهاد را به صورت جامع و کامل انجام دهند.
آيت‌الله اسدالله ايماني، نماينده استان فارس در مجلس خبرگان رهبري

آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، گفت: اقتصاد و فرهنگ ضرورتی از ضرورت‌های جامعه است که در همین زمان واجب است به آن رسیدگی شود.

وی با بیان این‌که امسال رهبری دو مسأله اقتصاد و فرهنگ را مد نظر قرار دادند، ابراز کرد: رهبری فرمودند؛ فرهنگ دنباله اقتصاد و سیاست نیست بلکه اقتصاد و سیاست باید دنباله فرهنگ باشند؛ بنابراین باید با اصلاح فرهنگ، سیاست و اقتصاد خود را اصلاح کنیم.

امام جمعه شیراز ادامه داد: رهبری اصالت را به فرهنگ دادند و ضرورت و اصالت فرهنگ را سبب حیات انسان دانستند؛ اگر فرهنگ، فرهنگ صحیحی باشد حیات طیبه را به دنبال دارد و اگر فرهنگ صحیح نباشد حیات خبیثه را در پی خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان این‌که رهبری برای تحقق شعار سال عزم ملی و مدیریت جهادی را مورد تأکید قرار دادند،‌ افزود: عزم ملی عوامل فراوانی دارد و یکی از آنها حاکمیت این گفتمان در جامعه است.

آیت‌الله ایمانی با اشاره به این‌که مردم باید پشتوانه‌ای برای تحقق شعار سال باشند، وظیفه مسؤولان را نیز در قبال این مسأله سنگین ارزیابی کرد و گفت: مسؤولان برای تحقق مدیریت جهادی باید از برخورد اداری و رفع تکلیفی در این زمینه خود داری کرده و این جهاد را به صورت جامع و کامل انجام دهند.

وی با اشاره به بیانات رهبری در تعریف لفظ جهاد، خاطرنشان کرد: جهاد به این معنا است که تمام قدرت،‌ امکانات و توانمندی‌ها را به کار ببریم تا به اهداف مد نظر برسیم./927/ت302/ج

ارسال نظرات