۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۲۰۱۱۵۰
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

سبک زندگی اسلامی تنها در سایه مکتب اهل بیت محقق می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، متوسل شدن به غیر از اهل بیت(ع) را انحراف از مسیر رستگاری بیان کرد و گفت: رستگاری واقعی و سبک زندگی اسلامی تنها در سایه مکتب اهل بیت(ع) محقق می شود.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در دیدار با مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان، با اشاره به قرار گرفتن سال جدید در دو مناسبت فاطمیه نخست و دوم، اظهار داشت: به یقین امسال باید رنگ و جلای فاطمی خیلی بیشتر از گذشته بر جامعه و کشور حاکم باشد.
 
 
امام جمعه شهرکرد با تأکید بر این که فرهنگ حاکم بر کشور در سال جدید باید فرهنگ فاطمی باشد، تصریح کرد: به یقین ایمان بدون جهت گیری از این خاندان، تحقق پیدا نمی کند؛ بدانید و آگاه باشید که مصداق واقعی عمل صالح این خانواده و اهل بیت هستند.
 
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که بسیاری از مردم مقید هستند که هر اتفاقی در ابتدای سالشان رخ دهد، تا پایان نیز در آن مسیر قرار می گیرند، خاطرنشان کرد: سالی که که با یاد و نام حضرت زهرا(س) و ایام فاطمیه شروع می‌شود، نوید بخش آن است که در طول سال نیز بیشتر با مکتب اهل بیت(ع) عجین گردیم و به یقین راه نجات از خسارت نیز متوسل شدن به خاندان اهل بیت(ع) است.
 
 
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که راز ماندگاری انسان در سایه ارتباط با جهان دیگر است، اظهار داشت: باید این باور در وجودمان نهادینه شود که دنیا پلی است برای رسیدن به جهان دیگری که باید برای سفر به آن عالم، مهیا شد و راز مهیا شدن نیز در سایه قرار گرفتن در مکتب اهل بیت(ع) محقق می شود.
 
 
این مقام مسؤول، متوسل شدن به غیر از اهل بیت(ع) را انحراف از مسیر رستگاری بیان کرد و گفت: رستگاری واقعی و سبک زندگی اسلامی نیز تنها در سایه مکتب اهل بیت(ع) محقق می شود.
 
 
وی با اشاره به این که مکتب اهل بیت(ع)، مکتبی عام با ظرفیتی بی انتها است، بیان داشت: در این مکتب، هر فردی و در هر مسؤولیت و شغلی می تواند راه خود را ادامه و سمت و سوی کارها را هم جهت با خاندان این اهل بیت(ع) قرار دهد./9457/پ203/س
ارسال نظرات