۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۲۰۱۳۰۹

فصلنامه طیبات به شماره دوازدهم رسید

خبرگزاری رسا ـ دوازدهمین شماره فصلنامه علمی پژوهشی طیبات از سوی معاونت پژوهشی مدرسه علمیه امام صادق (علیه السلام) زنجان منتشر شد.
فصلنامه طيبات حوزه علميه زنجان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، دوازدهمین شماره فصلنامه علمی پزوهشی طیبات که از سوی معاونت پژوهشی حوزه علمیه امام صادق (علیه السلام) زنجان به چاپ می رسد، صبح امروز منتشر و در اختیار طلاب، حوزه های علمیه و مراکز فرهنگی قرار گرفت.

 

بنابر این گزارش؛ این شماره از فصلنامه علمی پژوهشی طیبات نوک پیکان انتقاد را به سوی بد حجابی نشانه رفته و با رویکردی انتقاد محور به بحث حجاب و بد حجابی که یکی از مقوله های داغ امروز جامعه اسلامی ما است، پرداخته و با مقالاتی جامع از طلاب، این موضوع را مورد نقد و بررسی قرار داده است.

 

بررسی اجمالی درباره حجاب، حجاب، آیا حجاب مصونیت است یا محدودیت؟، علت حجاب و دلائل شکست حرکت های علیه آن از جمله مقالاتی است که از سوی معاونت پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (علیه السلام) زنجان به صورت گزینشی از بین مقالات متعدد طلاب انتخاب و در این شماره از فصلنامه علمی پژوهشی طیبات به چاپ رسیده است.

 

گفتنی است؛ فصلنامه علمی پژوهشی طیبات حوزه علمیه امام صادق (علیه السلام) زنجان در آخرین جشنواره نشریات برتر حوزه های علمیه سراسر کشور که در شهر مقدس قم برگزار شد، در بین نشریات حوزه های علمیه سراسر کشور مقام سوم را کسب کرد. /949/ن602/ق

ارسال نظرات