۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۲۰۱۳۴۴
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان:

نامگذاری امسال برای مقابله با تحریم ها و تهاجم فرهنگی دشمن است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان گفت: نامگذاری امسال نیز بر اساس برنامه‌های از قبل تدوین شده است تا کشور را به سمت پیشرفت و ترقی رهنمون سازد.
حجت الاسلام احسان الله محمدي

حجت الاسلام احسان الله محمدی مسؤول ولی فقیه در سپاه کاشان چهارشنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، نامگذاری سال 91 با عنوان ‹‹ اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی›› را حکیمانه و بر اساس نیازهای واقعی کشور برای مقابله با تحریم های اقتصادی و تهاجم فرهنگی دشمن قلمداد کرد و اظهارداشت: نامگذاری امسال نیز بر اساس برنامه‌های از قبل تدوین شده است تا کشور را به سمت پیشرفت و ترقی رهنمون سازد.

 

وی با اشاره به این که چند سالی است که مباحث اقتصادی در رأس برنامه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است افزود: مقام معظم رهبری با نامگذاری امسال با عنوان ‹‹ اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی›› به دنبال خودکفایی کشور در همه زمینه‌های اقتصادی است.

 

حجت الاسلام محمدی، اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری برای تحقق ‹‹ اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی››را بر همه لازم و واجب دانست و حضور مسؤولان را در رأس اجرای این پیام بسیار مهم و ضروری قلمداد کرد.

 

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان ابراز کرد: هدف مقام معظم رهبری از نامگذاری امسال ادامه جهاد اقتصادی سال گذشته است تا در سالی که به نام ‹‹ اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی››  نامگذاری شده، مردم و مسؤولین همه با هم  به صحنه آمده و رونق اقتصادی و خودکفایی کشور را تحقق بخشند.

 

حجت الاسلام محمدی همچنین نقش مدیران را در تحقق شعار سال 93 حائز اهمیت دانست و گفت: وقتی معظم له فرمانی را صادر می‌کند یک وظیفه برعهده مردم است و یک وظیفه نیز بر دوش مسئولان گذاشته می‌شود و مسئولان برای محقق شدن این نامگذاری و این شعار باید راهکارهای خودشان را داشته باشند و منسجم عمل کنند تا به آن خروجی برسند.

 

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان در ادامه با اشاره به اینکه طی 30 سال گذشته در همه عرصه‌ها مردم ایران جهادگونه وارد صحنه شده‌اند بیان کرد: امروز نیز مردم و مسؤولین ایران در حوزه اقتصاد و فرهنگ باید جهادگونه وارد عرصه شده و با عنایت به جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی کشور را به خودکفایی و بی نیازی از خارج از کشور برسانند./939/پ203/س

ارسال نظرات