۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۲۰۱۴۰۱
معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی:

اتحادیه اروپا درصدد صدور بحران اخلاقی به کشورهای اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: بار دیگر دشمنان ملت ایران گستاخانه به خود اجازه دادند که در امور داخلی ملت ایران دخالت کنند در حالی غافل از این هستند که ملت و دولت مردان ایران، غیر از ملت و دولت مردان غرب هستند و عزت و غیرت دینی و اسلامی آنها اجازه نمی دهد که آنها بخواهند هر اقدامی را در امور کشورمان انجام دهند.
حجت الاسلام ارشاد، معاون تهذيب حوزه علميه آذربايجان غربي

 حجت الاسلام حمید ارشاد، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به صدور قطعنامه سراسر مداخله آمیز و مغرضانه اتحادیه اروپا علیه ایران اظهار داشت: ملتی غیور و قدرتمندیم و اجازه نقض حاکمیت ملی و خدشه دار شدن استقلال کشورمان را به هیچ کس نخواهیم داد.

 

وی افزود: دولت مردان و در رأس آنان رییس جمهوری اسلامی ایران به این نتیجه رسیده اند که دشمنان انقلاب اسلامی امروز پا را فراتر گذاشته و با گستاخی تمام علیه جمهوری اسلامی توطئه کرده و خوی استکباری خود را بار دیگر بر جهانیان نشان دادند.

 

حجت الاسلام ارشاد ادامه داد: کشورهای خود فروخته غربی و در رأس آنها اتحادیه اروپا و آمریکای جنایتکار با کمال بی شرمی و گستاخی تمام، موضوعاتی را مطرح می کنند که با مبانی اسلام در مغایر است.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی اعتراض خود را نسبت به دخالت های بیجا و بی خردانه غرب و پارلمان اروپا اعلام کرد و گفت: از مجلس شورای اسلامی می خواهیم تا نسبت به گستاخی های غرب سکوت نکنند و جواب یاوه گویی های آنها را قاطعانه بدهند.

 

وی اضافه کرد: بار دیگر دشمنان ملت ایران گستاخانه به خود اجازه دادند که در امور داخلی ملت غیور ایران دخالت کنند در حالی غافل از این هستند ملت و دولتمردان ایران، غیر از ملت و دولتمردان غرب هستند و عزت و غیرت دینی و اسلامی آنها اجازه نمی ‌دهد که هر اقدامی را در امور کشورمان انجام دهند.

 

حجت الاسلام ارشاد  اعلام کرد: نمایندگان پارلمان اروپا به جای دخالت درامور ایران باید به فکر راه حلی برای بحران های اخلاقی و مالی کنونی خود باشند که سهمگین ترین بحران این اتحادیه از زمان تشکیل تاکنون بوده است.

 

وی گفت: اتحادیه اروپا در قبال مشکلات فوق دچار انفعال شده و با اقداماتی چون صدور قطعنامه علیه ملت ایران در راستای سرپوش گذاشتن مشکلات در کشورهای غربی است.

 

وی خاطر نشان کرد: اروپا بداند که ملت بزرگ و ولایت مدار ایران اسلامی پیشرفت و توسعه خود را مرهون خون پاک شهیدان، جانبازان و ایثار و ایستادگی فرزندان دلیر خود است که هیچگاه ازمسیر ولایت خارج نشده اند و سی و شش سال در مقابل تمامی تجاوزات نظامی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی غرب و استکبار، هوشمندانه و گوش به فرمان مقام عظمای ولایت از حیثیت خود دفاع کرده و خواهند کرد و هرگز اجازه نخواهند داد اتحادیه اروپا جاسوس خانه ی دیگری در این کشور راه اندازی کند.936/ت302/س


 

 

ارسال نظرات