۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۲۰۱۵۰۵
18 خرداد ماه؛

امتحانات پایانی حوزه علمیه خوزستان آغاز می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان، به ارائه آخرین اخبار از وضعیت امتحانات پایانی سال تحصیلی 93 مدارس علمیه خوزستان پرداخت.
حجت الاسلام آلبکل ـ معاون آموزش حوزه علميه خوزستان

حجت الاسلام علی آلبکل، معاون آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به زمان آغاز امتحانات پایان تحصیلی حوزه علمیه استان ابراز داشت: زمان امتحانات پایانی سال تحصیلی  93 حوزه علمیه خوزستان از 18 تا 25 خرداد ماه برگزار می شود.

وی با بیان این که طلاب پایه های یک تا ده در این امتحانات شرکت خواهند کرد، گفت: با توجه به بررسی های انجام شده دو روز پس از پایان امتحانات کار تصحیح آن ها از سوی اساتید حوزه علمیه انجام می پذیرد.

وی با اشاره به نظارت این مرکز بر امتحانات پایان سال، تصریح کرد:  طرح سؤالات و تصحیح آنها در سطح یک بر عهده خود مدارس است اما در سطح دو به بالا سؤالات از مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان طراحی و تصحیح می شوند.

حجت الاسلام آلبکل با اشاره به برگزاری آزمون استادی در آستانه پایان سال تحصیلی 92 93 تصریح کرد: بیش از 150 نفر از روحانیان مدارس علمیه استان تقاضای شرکت در این آزمون را داشته اند.

معاون آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان از برگزاری امتحانات شفاهی طلاب پایه 10 در خرداد ماه خبر داد گفت: حدود 100 طلبه در این امتحانات شرکت خواهند.

وی در پایان با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش طلبه از سوی حوزه علمیه خوزستان در سال تحصیلی جدید، گفت: زمان آغاز سال تحصیلی 93 94، نوزده شهریورماه است./9464/ت303/ب

ارسال نظرات