۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۲۰۱۶۱۷
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان غربی:

کشور نیازمند بازسازی مدیریتی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای عالی حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: رهبری برای بازسازی مدیریتی که بتواند اقتصاد را به اقتصاد مستقل در عرصه جهانی و منطقه ای تبدیل کند مدیریت جهادی را مطرح کرد که اگر مسؤولان و مدیران بتوانند با این روش مدیریتی پیش روند می توانند پایه های اقتصاد مقاومتی را مستحکم کنند.
حجت الاسلام حيدري زاد

حجت الاسلام محمد حیدری زاد، عضو شورای عالی حوزه علمیه آذربایجان غربی و امام جمعه نقده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و نامگذاری سال جاری به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی افزود: معظم له براساس تجربه چندین ساله و با نگاهی عمیق و آگاهانه به این نکته مهم دست یافت که پایه های اقتدار در نظام جمهوری اسلامی امروزه می تواند با قدرت اقتصادی و قدرت علمی به کل دنیا منتشر شود.

 

حجت الاسلام حیدری زاد اظهار داشت: در شرایط پیچیده دنیا با اقتدار مطمئن می توان نظام اسلامی را که دشمنان زیادی دارد صیانت و حفاظت کرد تا به حیات سیاسی خود تداوم دهد.

 

وی با اشاره به برخی ضعف‌های گذشته گفت: این ضعف ها هم از لحاظ راهبرد و هم از لحاظ تاکتیک و روش هایی است که باید انجام می شد.

 

حجت الاسلام حیدری زاد اضافه کرد: با توجه به این ضعف ها، رهبری توجه خود را به پایه های اقتدار جمهوری اسلامی که اقتصاد و فرهنگ است متمرکز کرده است.

 

مدیرت جهادی حلقه اتصال شکوفایی فرهنگ و اقتصاد کشور است

 

 عضو شورای عالی حوزه علمیه آذربایجان غربی اقتصاد را به عنوان یک ضرورت مهم مطرح کرد و گفت: برای این که بتوانیم تعامل ها را در دنیا افزایش دهیم نیازمند قدرت اقتصادی بالا هستیم.

 

وی افزود: پایه و زیربنای توسعه اقتصادی به نوعی با جهت گیری های صحیح که همان تعالی فرهنگی است امکان پذیر است چرا که فرهنگ متعالی انگیزه و حرکت به سوی اهداف را فراهم می کند .

 

خطیب جمعه نقده با اشاره به دو مسأله اقتصاد و فرهنگ اظهار کرد: این دو دغدغه رهبر انقلاب به یک حلقه متصل نیاز دارد که همان بحث روش مدیریتی است .

 

وی اضافه کرد: رهبری برای بازسازی مدیریتی که بتواند اقتصاد را به اقتصاد مستقل در عرصه جهانی و منطقه ای تبدیل کند مدیریت جهادی را مطرح کرد که اگر مسؤولان و مدیران بتوانند با این روش مدیریتی پیش روند می توانند پایه های اقتصاد مقاومتی را مستحکم کرده و این پایه‌ها به تدریج به مرحله شکوفایی برسند.

 

حجت الاسلام حیدری زاد تصریح کرد: مسؤولان باید با تعهد مضاعف و ایمان راسخ به راهبرد رهبری عمل کرده و کشور را به سوی فضای مطلوب اقتصادی و فرهنگی سوق دهند./936/ت302/س

ارسال نظرات