۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۲۰۱۷۵۷

درگیری های اوکراین به شرق کشیده شد

خبرگزاری رسا ـ نیروهای امنیتی اوکراین برای بازپس گیری پاسگاه پلیس از محاصره افراد مسلح طرفدار روسیه، عملیاتی “ضدتروریستی” را در شهر اسلاویانسک آغاز کرده اند
اوکراين

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا به نقل از یورونیوز؛ تلویزیون دولتی روسیه روز یکشنبه با پخش تصاویری مربوط به جاده ارتباطی میان دو شهر اسلاویانسک و آرتیو موسک در شرق اوکراین از کشته شدن یک نیروی هوادار روسیه و مجروج شدن تعدادی از سوی نظامیان اوکراین در درگیری های امروز خبر داد.


این تصاویر در حالی منتشر شد که ساعاتی پیش وزارت کشور اوکراین نیز از کشته شدن یک نیروی نظامی این کشور و جراحت 5 تن دیگر در درگیری با هوادارن مسلح طرفدار روسیه خبر داده بود.


گزارش ها حاکی از آنست که افراد مسلحی که صورتهای خود را پوشانده اند و از طرفداران کرملین هستند، در تمامی مناطق این جاده مستقر شده اند و آماده اند تا در صورت حضور و حمله نظامیان اوکراینی با آنها مقابله کنند.


همچنین گروهی از زنان ساکن در این منطقه نیز با در دست گرفتن پرچم روسیه همچون سپری برای ممانعت از ورود نظامیان اوکراین در جاده ایستاده اند.


نیروهای امنیتی اوکراین برای بازپس گیری پاسگاه پلیس از محاصره افراد مسلح طرفدار روسیه، عملیاتی “ضدتروریستی” را در شهر اسلاویانسک آغاز کرده اند./1409/ح

ارسال نظرات