۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳
کد خبر: ۲۰۱۸۳۶

دلخوری رژیم غاصب از آمریکا

خبرگزاری رسا ـ یووال اشتاینیتز سخنان اخیر جان کری، وزیر خارجه ایالات متحده، در مورد برنامه هسته‌ای ایران را "نگران‌کننده، غیرمنتظره و غیر قابل قبول" خواند.
آمريکا و اسرائيل

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، دویچه وله در خبری گفت: یکی از اعضای امنیتی کابینه بنیامین نتانیاهو از سیاست‌های ایالات متحده در مذاکرات هسته‌ای با ایران به شدت انتقاد کرد.
یوال اشتاینیتز وزیر امور استراتژیک رژیم صهیونیستی می‌گوید: ما حاضر نیستیم توافقی را بپذیریم که به ایران این امکان را می‌دهد ظرف مدت چند ماه یا یک سال بمب اتمی بسازد.
یووال اشتاینیتز که وزیر امنیتی بنیامین نتنیاهو نیز هست، این سخنان را پس از نشست کابینه در روز دوشنبه (14 آوریل/ 25 فروردین) بر زبان آورد.
او همچنین سخنان اخیر جان کری، وزیر خارجه ایالات متحده، در مورد برنامه هسته‌ای ایران را "نگران‌کننده، غیرمنتظره و غیر قابل قبول" خواند.
کری هفته گذشته در کمیسیون سیاست خارجی سنای آمریکا بر خلاف خواسته رژیم صهیونیستی که برچیده شدن کامل تاسیسات اتمی ایران را هدف نهایی مذاکرات می داند، وی، هدف نهایی از مذاکرات هسته‌ای را حصول اطمینان از عدم دسترسی ایران به تسلیحات اتمی ذکر کرده بود.

وزیر امور استراتژیک رژیم غاصب روز دوشنبه افزود: «ما این مذاکرات را با نگرانی دنبال می‌کنیم. ما مخالف راه‌حل دیپلماتیک نیستیم اما مخالف راه‌حلی هستیم که سرتاسر به سود ایران باشد و این کشور را به قدرت نوظهور اتمی تبدیل کند.
قابل ذکر است سران این رژیم برنامه هسته‌ای ایران را خطری برای موجودیت خود ارزیابی می‌کنند و بارها تهدید کرده اند که در صورت عدم نتیجه‌بخشی مطلوب مذاکرات، به تأسیسات هسته‌ای جمهوری اسلامی حمله نظامی خواهند کرد.
/1421/1409/ح

ارسال نظرات