۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۲۰۱۹۴۹

اجرای 1100 برنامه میلاد حضرت زهرا در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان برنامه های هفته زن در این استان را تشریح کرد و گفت: به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) 1100 عنوان برنامه در سراسر خوزستان برگزار خواهد شد.
ولادت حضرت فاطمه(س)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، الهه موالی زاده، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان، ظهر امروز در نشست خبری با تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت صدیقه طاهره(س) اظهار داشت: برنامه های متنوعی برای بزرگداشت هفته زن در خوزستان تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) 1100 عنوان برنامه در سراسر خوزستان برگزار خواهد شد، افزود: به همین مناسبت تعدادی از بانوان خوزستانی با آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار خواهند کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان در ادامه به جزییات بانوان خوزستانی با آیت الله موسوی جزایری پرداخت و گفت: این دیدار ساعت 11 و 30 دقیقه روز یک شنبه 31 فروردین ماه همزمان با سالروز ولادت فرخنده حضرت فاطمه زهرا(س) در بیت نماینده ولی فقیه در استان خوزستان انجام می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برنامه های دیگر هفته بزرگداشت زن در استان خوزستان پرداخت و خاطرنشان کرد: از سوی حوزه علمیه خواهران شهرستان اهواز مبلغانی به ادرات و ارگان های گوناگون اعزام خواهد شد.

موالی زاده به برگزاری مراسم کلنگ زنی پارک بانوان در اهواز اشاره کرد و ادامه داد: مکان هایی برای راه اندازی این پارک ها مشخص شده و عملیات ساخت آنها همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) و هفته زن در این کلانشهر آغاز می شود.

وی بیان داشت: راه اندازی 2 پارک بانوان دیگر نیز در دستور کار شهرداری اهواز قرار دارد که در حال مکان یابی برای آنها هستند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان اجرای «طرح نهضت فرهنگی خانواده» در استان را از برنامه های این اداره کل بیان کرد و یادآور شد: برپایی برنامه هایی با عنوان نقش زنان در اقتصاد خانواده نیز در دیگر برنامه هایی است که در خوزستان انجام خواهد شد./945/پ203/س

ارسال نظرات