۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۲۰۳۵۷۹
آیت‌الله علوی گرگانی:

غرب تنها در سخن دم از حقوق بشر می زند

خبرگزاری رسا ـ‌ حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که مردم ایران باید الگوی دیگر کشورها باشند، گفت: متأسفانه امروز غربی‌ها دم از حقوق بشر می‌زنند اما در رفتارشان خلاف این مسأله مشاهده می‌شود.
آيت الله علوي گرگاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ حضرت آیت‌الله سید محمدعلی علوی ‌گرگانی امروز در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی بر ضرورت قدردانی از نعمت‌های الهی تأکید کرد و گفت: متأسفانه انسان‌ها از نعمت‌های الهی غافل هستند و زمانی که آنها را از دست دهند متوجه می‌شوند.

وی با بیان این‌که رزق و روزی افراد مشخص شده است، ابراز کرد: اگر خدواند بخواهد نعمتی به کسی بدهد یا چیزی را از بنده‌ای بگیرد هیچ کس نمی‌تواند از این امر جلوگیری کند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه بر ضرورت استفاده و بهره برداری از عمر تأکید کرد و اظهار داشت: انسان باید در دنیا برای آخرت که دستش از همه جا بسته است توشه برداری کند.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی جنایت‌های صورت گرفته در دنیا را به خاطر عدم اعتقاد به آخرت دانست و افزود: متأسفانه امروز برخی به دنبال قدرت هستند و برای رسیدن به آن دست به هر اقدامی می‌زنند.

وی با اشاره به فلسفه ارسال انبیا و پیامبران الهی، گفت: پیامبران برای هدایت و راهنمایی انسان آمدند تا مردم را به رعایت حقوق و عدم دست درازی به حقوق دیگران دعوت کنند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه تأکید کرد: متأسفانه امروز غربی‌ها دم از حقوق بشر می‌زنند اما در رفتارشان خلاف این مسأله مشاهده می‌شود.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که مردم ایران باید الگوی دیگر کشورها باشند، ابراز کرد: اسلام کامل ترین دین را دارد از این رو مسلمانان باید با رفتار خود الگویی برای دیگران باشند./927/پ202/ج

ارسال نظرات