۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۲۰۳۶۰۶
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات خوزستان تأکید کرد؛

تدوین برنامه های فرهنگی در جهت برگزاری مراسم معنوی اعتکاف

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، با بیان این که با برنامه ریزی صحیح می توان نهایت بهره مندی معتکفان از مراسم معنوی اعتکاف را مهیا کرد، اظهار داشت: تدوین برنامه های فرهنگی پربار و با کیفیت در جهت برگزاری هر چه بهتر مراسم اعتکاف ضروری است.
صادق عوض زاده، معاون فرهنگي، پژوهشي اداره تبليغات اسلامي خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، صادق عوض زاده، معاون فرهنگی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، ظهر امروز در نشست توجیهی رابطان مساجد برگزار کننده اعتکاف، هدف این سازمان را افزایش فعالیت های فرهنگی و مذهبی در جامعه عنوان کرد و افزود: مراسم معنوی اعتکاف تأثیر بسزایی در ایجاد روحیه دینی میان مردم جامعه دارد.

وی انجام فعالیت های فرهنگی در مساجد را نیازمند مسائلی نظیر پشتیبانی و پیگیری اعتبارات دانست و گفت: اعتبارات مالی در مجموعه استانی در حال پیگیری است و رفع نیازهای بهداشتی، سیستم صوتی و سیستم های سرمایشی بیشترین مواردی است که در دست بررسی قرار گرفته اند.

عوض زاده با بیان این که خوزستان از لحاظ تعداد مسجد در کشور در رتبه بالایی قرار دارد، گفت: کمبود بودجه و مسائل مالی هرگز نمی تواند از کیفیت و کمیت مراسمات مذهبی و معنوی استان کاهش دهد.

معاون فرهنگی پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان به آثار و برکات شرکت در مراسم معنوی اعتکاف اشاره کرد و اظهار داشت: اعتکاف بهترین زمان عبادت و راز و نیاز بعد از ماه رمضان و لیالی قدر است.

وی با بیان این که با برنامه ریزی صحیح می توان نهایت بهره مندی معتکفان از این مراسم معنوی را مهیا کرد، اظهار داشت: تدوین برنامه های فرهنگی پربار و با کیفیت در جهت برگزاری هر چه بهتر مراسم اعتکاف ضروری است.

معاون فرهنگی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به حضور پرشور جوانان در مراسم معنوی اعتکاف در استان خوزستان، تصریح کرد: اعتکاف بهترین فرصت در جهت جذب جوانان و نوجوانان است./9464/پ203/ب

ارسال نظرات