۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۲۰۳۷۵۲
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام:

مبارز بودن و برخورداری از روحیه جهادگری از ویژگی‌های آیت‌الله ملکوتی بود

خبرگزاری رسا ـ‌ نماینده ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری یکی از ویژگی‌های بارز مرحوم حضرت آیت‌الله ملکوتی را مبارز بودن و روحیه جهادگری ایشان دانست و گفت: آیت‌الله ملکوتی بصیر، مدافع نظام و ولایت فقیه بود و یادگار‌ی‌های خوبی را از خود به جا گذاشت.
حجت الاسلام والمسلمين نکونام

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ با تسلیت به مناسبت رحلت عالم بزرگوار حضرت آیت‌الله ملکوتی،‌ گفت:‌ مرحوم حضرت آیت‌الله ملکوتی از چهره‌های مبارز و ماندگار انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این‌که مرحوم حضرت آیت‌الله ملکوتی قبل و بعد از انقلاب اسلامی یار و همراه امام خمینی(ره) بود، ابراز کرد:‌ مبارزات آیت‌الله ملکوتی علیه رژیم شاه بسیار چشمگیر بود.

امام جمعه شهر کرد شخصیت مبارزاتی مرحوم حضرت آیت‌الله ملکوتی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: آن مرحوم در دوران انقلاب اسلامی و در راستای پشتیبانی از نظام اسلامی نقش آفرین بود.

نماینده ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری خاطرنشان کرد:‌ حضور مرحوم حضرت آیت‌الله ملکوتی در تبریز به فرموده امام خمینی(ره) و هجرت آن مرحوم به قم نشانه ولایت مداری ایشان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام یکی از ویژگی‌های بارز مرحوم حضرت آیت‌الله ملکوتی را مبارز بودن و روحیه جهادگری ایشان دانست و گفت: مرحوم حضرت آیت‌الله ملکوتی مبارز و جهادگری بصیر بود و با بینش تمام عیار خود همیشه در خدمت نظام اسلامی بود.

وی با تأکید بر این‌که مرحوم حضرت آیت‌الله ملکوتی مدافع امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و ولایت فقیه بود، افزود: داشتن این ویژگی‌ها و ماندن در این مسیر از آیت‌الله ملکوتی یک الگو ساخت.

امام جمعه شهر کرد با بیان این‌که یکی از ضرورت‌های حوزه‌های علمیه و شخصیت‌های بزرگ این است که اهل بصیرت، همراه با نظام و ولایت فقیه و تقویت کننده شاخصه‌های اصلی نظام باشند، گفت: مرحوم حضرت آیت‌الله ملکوتی بصیر، مدافع نظام و ولایت فقیه بود و یادگار‌ی‌های خوبی را از خود به جا گذاشت./927/ت302/ج

ارسال نظرات