۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۲۰۴۸۹۸
آیت‌الله سبحانی تأکید کرد؛

ضرورت توجه به حفظ و قرائت قرآن

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله سبحانی بر ضرورت حفظ و قرائت قرآن تأکید کرد و گفت: آثار و برکات فراوانی در اهتمام به قرائت قرآن وجود دارد.
درس خارج اصول آيت الله سبحاني در مسجد اعظم قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید صبح امروز در درس خارج اصول که در مسجد اعظم قم برگزار شد، مشکلات مردم به ویژه سیعیان را در کشورهای اسلامی مورد توجه قرار داد و گفت: امیدواریم خداوند شر کسانی که شیعیان را آزار و اذیت می‌کنند به خودشان باز گرداند.

وی با اشاره به معصوم بودن پیامبران، ابراز کرد: کسانی که به پیامبران گناه را نسبت می‌دهند برای این است که گناهان خود را بپوشانند از این رو مسلمانان باید با این افراد مقابله کنند.

این مرجع تقلید با اشاره به روایات بر ضرورت حفظ قرآن تأکید کرد و اظهار داشت: پیامبر اسلام حافظان قرآن را بهترین افراد می‌دانند.

حضرت آیت‌الله سبحانی صحیح خواندن را یکی از لازمه‌های قرائت قرآن خواند و گفت: قرآن باید با آرامش و به صورت صحیح خوانده شود تا در دل‌ها اثر بگذارد.

رییس مؤسسه امام صادق(ع) بر ضرورت مداومت در قرائت سوره یاسین تأکید کرد و افزود: در اهتمام به قرائت قرآن آثار و برکات فراوانی نهفته شده است و همه باید به این مسأله توجه کنند.

حضرت آیت‌الله سبحانی خاطرنشان کرد: برخی از بزرگان دینی هر سه ما یک با قرآن را ختم می‌کردند./927/پ202/ج

 

ارسال نظرات