۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۲۰۵۰۱۷
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی:

توقع از نمایشگاه کتاب در سال اقتصاد و فرهنگ بالا است

خبرگزاری رسا ـ وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم معتقد است به دلیل قرار گرفتن در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توقع و انتظارات از بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، بالا است.
سيد محمد حسيني

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اظهار کرد: امسال توقع بیشتری از نمایشگاه کتاب وجود دارد زیرا در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی قرار داریم و لازم است نمایشگاه فضایی را فراهم بیاورد که آثار آن را در طول سال بر نشر کشور شاهد باشیم.

 

وی معتقد است مسؤولان باید اهتمام داشته باشند و فعالیت هایی انجام دهند که بر روی مباحث علمی، فرهنگی و هم چنین مقوله کتابخوانی، تاثیرگذار باشد زیرا نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، تاثیر زیادی می تواند بر علاقه مند کردن مردم به کتاب داشته باشد و کمتر جایی می تواند فرصتی این چنین را برای آشنایی با تازه های کتاب، فراهم کند.

 

حسینی هم چنین درباره مشارکت بخش خصوصی در برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در عین داشتن مسئولیت های حاکمیتی خود، از مشارکت ناشران و بخش خصوصی، استقبال کند زیرا این مشارکت ارزشمند است.

 

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از 10 الی 20 اردیبهشت در مصلی بزرگ امام خمینی  رحمة الله علیه در حال برگزاری است./998/د102/ق

ارسال نظرات