۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۲۰۵۱۱۲

حضور سازمان فرهنگی شهرداری با 50 عنوان کتاب جدید در نمایشگاه کتاب

خبرگزاری رسا ـ مرکز آموزش سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران با بیش از 50 عنوان کتاب ویژه سنین مختلف، در سالن فرهنگسرای کتاب این دوره از نمایشگاه کتاب تهران حضور یافته است.
سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سمانه‌سادات حسینی مدیر مرکز آموزش سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران، از انتشار 6 عنوان کتاب خوشنویسی، شامل آموزش خط کوفی، نستعلیق، شکسته، تحریری، نسخ و ثلث خبر دارد و گفت: این 6 کتاب خوشنویسی به کوشش «محمدصادق میرزا ابوالقاسمی»، با روشی متفاوت و جذاب برای آموزش حرفه‌ای و دقیق خوشنویسی تدوین شده است.

 

سمانه‌سادات حسینی در ادامه با تاکید بر اینکه ترویج هنرهای ایرانی- اسلامی در واقع به منزله گسترش سبک زندگی ایرانی- اسلامی است، گفت: مرکز آموزش، برای کودکان نیز 50 عنوان کتاب با محتوای دین، اخلاق، مناسبت‌های مذهبی و مهارت‌های شهروندی و اجتماعی منتشر کرده است که پیش از این در 74 خانه کودک شهر تهران، میان نوآموزان توزیع شده است.

 

حسینی افزود: در تدوین این کتاب‌ها کوشیده‌ایم به همه جنبه‌های رشد کودکان در قالب بازی و فعالیت های خلاقانه و جذاب توجه کنیم.

 

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 10 تا 20 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی رحمة الله علیه در حال برگزاری است./998/د102/ق

ارسال نظرات