۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۲۰۵۸۰۴

مراسم جشن میلاد امام علی در مالزی و فیلیپین برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آیین سالروز میلاد مولی الموحدین حضرت امام علی (ع) و روز پدر دوشنبه شب و روز سه شنبه با حضور ایرانیان مقیم مالزی و فیلیپین در شهرهای مختلف این دو کشور برگزار شد.
pdnv

 

به گزارش خبرگزاری رسا، هیات های مذهبی نورالزهرا (س) و محبان الرسول (ص) شهر کوالالامپور از جمله مکان هایی بودند که ایرانیان مقیم مالزی به مناسبت فرارسیدن 13 رجب در این مکان ها گردهم آمدند و این روز را جشن گرفتند.

 

آیین جشن هیات نورالزهرا (س) شهر کوالالامپور دوشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشا برگزار شد و ایرانیان مقیم این شهر مالزی در آن شرکت کردند.

 

هیات محبان الرسول (ص) کوالالامپور نیز سه شنبه شب شاهد برگزاری جشن ولادت امام علی (ع) بود.

 

رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در مانیل پایتخت فیلیپین نیز دوشنبه شب جشن باشکوهی به مناسبت میلاد مسعود حضرت علی (ع) و روز پدر با همکاری موسسه بین المللی جامعه المصطفی (ص) برگزار کرد.

 

شهرهای بولاکان و مراوی فیلیپین نیز شب گذشته شاهد برگزاری آیین میلاد امام اول شیعیان بود.

 

مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و سخنرانان در این آیین ها با خواندن اشعاری به ذکر فضائل آن حضرت پرداختند و حال و هوای معنوی به این مراسم دادند.

 

سخنرانان در این مراسم فضایل و ابعاد مختلف شخصیت امام علی (ع) را برشمردند و به ذکر نمونه های بی نظیری از عدالت، شجاعت، صبر و استقامت مولود کعبه پرداختند./982/ب101/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات