۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۲۰۶۰۹۹

چاپ شش عنوان کتاب جدید به همت نمایندگی ترکیه

خبرگزاری رسا ـ شش عنوان کتاب جدید به همت نمایندگی جامعة المصطفی صلی الله علیه و آله در ترکیه به زیور طبع آراسته شد.
چاپ شش عنوان کتاب جديد به همت نمايندگي ترکيه

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز خبر و اطلاع رسانی جامعةالمصطفی صلی الله علیه و آله، حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی، ‌نماینده المصطفی در ترکیه گفت: شش عنوان کتاب جدید به همت نمایندگی المصطفی در ترکیه به طبع چاپ آراسته شده است.

 

وی افزود: تاکنون 54 جلد کتاب از سوی این نمایندگی ترجمه و تألیف گردیده است و اینک شش جلد دیگر از این 54 عنوان به طبع چاپ آراسته شد.

 

‌نماینده المصطفی در ترکیه  ادامه داد: جلد دوم مکاتب تفسیری، اخلاق شبر، فرق و مذاهب اسلامی، آشنایی با علوم حدیث، مدیریت علوی و مبانی و ویژگی‌های عرفان نظری امام خمینی اثر دکتر غفوریان، عناوین کتاب‌های جدید منتشر شده هستند.

 

گفتنی است، تحلیل زبان قرآن و روش شناسی فهم آن، روشهای آسیب زا در تربیت، سبک رهبری امام خمینی، بررسی مسایل تربیتی جوانان در روایات، روش شناسی تفسیر قرآن آشنایی با ادیان بزرگ، سیره تربیتی پیامبر و اهل بیت علیهم السلام ج 1 تربیت فرزند، سیره تربیتی پیامبر و اهل بیت علیهم السلام ج 2 تربیت دینی، سیره تربیتی پیامبر و اهل بیت علیهم السلام ج 3 تربیت اخلاقی، دقایقی با قرآن، مربی نمونه، علوم قرآنی آیت الله معرفت و بهداشت روانی جلد اول از جمله آثار تألیف و ترجمه شده این نمایندگی هستند که در ترکیه نیز توزیع شده است./907/د102/ق

ارسال نظرات