۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۲۰۶۷۳۷
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان خبرداد؛

برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی در 55 نقطه خوزستان

خبرگزاری رسا ـ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری سالگرد امام خمینی(ره) در 55 نقطه استان خبر داد و گفت: شعار امسال در برگزاری بیست و پنجمین سالگرد عروج بنیانگذار انقلاب اسلامی «زندگی به سبک روح الله» است.
حجت الاسلام جعفري ، سرپرست شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، ظهر امروز در نشست خبری که در دفتر خبرگزاری رسا در جنوب غرب کشور برگزار شد، به بیان برنامه های بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) پرداخت و اظهار داشت: این مراسم در 55 نقطه خوزستان برگزار خواهد شد.

وی شعار امسال شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در برگزاری بیست و پنجمین سالگرد عروج بنیانگذار انقلاب اسلامی را «زندگی به سبک روح الله» بیان کرد و افزود: امام خمینی(ره) در زمینه های علمی، سیاسی، استکبار ستیزی و زندگی شخصی برای همگان الگو است.

مسؤول ستاد بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد حضرت امام خمینی(ره) خوزستان به برگزاری جلسات هماهنگی برای برگزاری این مراسم اشاره کرد و گفت: به همین منظور جلساتی را با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار در استانداری خوزستان برگزار کرده ایم.

وی از ارسال دستورالعمل برگزاری مراسم بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد حضرت امام خمینی(ره) به دفاتر نمایندگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سراسر خوزستان خبر داد و بیان داشت: این کار جهت برگزاری هر چه بهتر این مراسم انجام شده است.

حجت الاسلام جعفری برگزاری همایش تبیین شخصیت حضرت امام خمینی(ره) را از دیگر برنامه های بیست و پنجمین سالگرد عروج بنیانگذار انقلاب اسلامی در خوزستان اعلام کرد و گفت: این برنامه از سوی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان انجام خواهد شد.

وی برگزاری مسابقه و اعزام اکیپ مستند ساز به تهران از سوی صدا و سیمای مرکز خوزستان را از دیگر برنامه های سالگرد حضرت امام خمینی(ره) بیان کرد و ادامه داد: همچنین میهمانی لاله ها به همین مناسبت از سوی بنیاد شهید و امورایثارگران خوزستان برگزار می شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، فراخوان شعر و مقاله نویسی از سوی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، برگزاری مسابقات در فضای سایبری و برگزاری مسابقه پیامکی «روح الله» از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان را از دیگر برنامه های ستاد بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد حضرت امام خمینی(ره) خوزستان عنوان کرد.

 وی در ادامه به بیان دیگر برنامه های سالگرد حضرت امام خمینی(ره) پرداخت و افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در همه شهرستان ها برنامه هایی برای معرفی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت.

وی برگزاری شب شعر «پیر جماران» را از دیگر برنامه های بزرگداشت امام خمینی(ره) در خوزستان دانست و گفت: این برنامه از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان در کانون های ادبی سراسر استان با حضور شاعران انجام خواهد شد./9463/پ202/غ

ارسال نظرات