۰۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۲۰۶۹۱۷

تقدیر از پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اعطای دو نشان برتر

خبرگزاری رسا ـ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در میان گروه های برتر پنجمین جشنواره «کتاب دین و پژوهش‌های برتر» معرفی شده است.
تقدير از پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، پنجمین جشنواره «کتاب دین و پژوهش‌های برتر» بعد از ظهر دوشنبه 29 اردیبهشت ماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی رییس سازمان تبلیغات، محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سید عباس صالحی معاون فرهنگی وزارت ارشاد در تالار سوره حوزه هنری برگزار شده است.

 

آثار برتر پنجمین جشنواره کتاب دین و پژوهش‌های برتر به شرح ذیل است:

 

در گروه علوم قرآن و حدیث: کتاب «مباحث سیاسی بحارالانوار» تالیف حجت‌الاسلام ابوالفضل سلطان محمدی به عنوان اثر برتر و کتاب «مسند نهج‌البلاغه» تالیف سید محمدحسین حسینی جلالی و «ترجمه اصول کافی» تالیف حسین استاد ولی شایسته تقدیر شده است.

 

در گروه تاریخ، فرهنگ و تمدن اسلامی: کتاب «تاریخ قیام و مقتل سیدالشهدا (ع)» تالیف حجت‌الاسلام مهدی پیشوایی به عنوان اثر برتر و کتاب «تشیع در تاریخ» تالیف سید احمدرضا خزری به عنوان اثر شایسته تقدیر انتخاب شده است.

 

در گروه فلسفه، عرفان و اخلاق اسلامی: هیچ یک از آثار به عنوان اثر برتر پذیرفته نشده است و کتاب «درباره پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله» تالیف حجت‌الاسلام محمدحسن قدردان قرا ملکی به عنوان اثر شایسته تقدیر انتخاب شده است.

 

در گروه ادبیات داستانی و رمان: هیات داوران هیچ اثری را به عنوان اثر برتر نپذیرفتند و رمان «قدیس» نوشته ابراهیم حسن بیگی و رمان «اقیانوس مشرق» نوشته مجید پور ولی شایسته تقدیر اعلام شده است.

 

در گروه کودک و نوجوان: هم هیچ اثری به عنوان اثر برتر انتخاب نشد و کتاب «میان ماه و خدا» تالیف سعید روح‌افزا شایسته تقدیر اعلام شده است.

 

در گروه فقه و حقوق اسلامی: کتاب «کوثر فقه» نوشته حجت‌الاسلام علی محمدی خراسانی به عنوان اثر برتر و یکی از آثار استاد حق پناه به عنوان اثر شایسته تقدیر انتخاب شد که این اثر به دلیل عدم حضور استاد حق پناه معرفی نشده است.

 

در گروه دین و علوم انسانی: کتاب «روحانیت و تجدد» نوشته عبدالوهاب فراتی به عنوان اثر برتر و کتاب «دین و دولت در عصر مدرن» تالیف حجت‌الاسلام داود فیرحی شایسته تقدیر شده است. /958/د102/ق

ارسال نظرات