۰۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۲۰۶۹۲۱

تازه ترین شماره نشریه روش شناسی علوم انسانی منتشر شد + متن

خبرگزاری رسا ـ موضوع اختصاصی «علوم انسانی پیچیده» در هفتاد و ششمین شماره «روش شناسی علوم انسانی» منتشر شد.
فصلنامه روش شناسي علوم انساني

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، در این شماره از نشریه مقالات «علم پیچیدگی و خط مشی گذاری عمومی: آیا رهنمودهایی برای اندیشمندان و اندیشه ورزان خط مشی عمومی دارد؟» از حسن دانایی فرد، «مبانی فلسفی نظریه سیستم‌های پیچیده» از اسفندیار غفاری نسب و محمدتقی ایمان، «مولفه‌های پارادایم پیچیدگی» از رضا محمدی چابکی، «هستی‌شناسی پیچیدگی» از هادی موسوی و «پیچیدگی و اندیشه‌ی سیستمی، رویکردی تطبیقی به بنیان‌ها» از امیرحسین خالقی و یحیی پروندی را می بینیم.

 

همچنین مقالات «بررسی نظریه پیچیدگی و تبیین اشارات آن در مدیریت سازمان‌های آموزشی» به قلم پروانه نجاریان، علیرضا محمودنیا، سعید ضرغامی و محمد یمنی، «یادگیری در آشوب: یادگیری شبکه‌ای رمز موفقیت در تلاطم محیط» به قلم فرزاد سلطانیه و بیژن عبداللهی و «آموزه‌های پارادایم پیچیدگی در دانش مدیریت»‌ به قلم عبدالهادی مطهری و علی نجات بخش اصفهانی به رشته تحریر درآمده است.

 

علاقه‌مندان می‌توانند جهت مشاهده نسخه الکترونیک این شماره مجله به نشانی method.rihu.ac.ir مراجعه نمایند، همچنین آرشیو شماره‌های پیشین مجله در نشانی فوق موجود است. /958/د102/ق 

ارسال نظرات