۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۲۰۸۲۷۵

التماس نتانیاهو به جامعه جهانی برای به رسمیت نشناختن دولت فلسطین

خبرگزاری رسا ـ نخست وزیر اسرائیل در مورد شتاب کشورهای جهان در به رسمیت شناختن دولت ائتلافی فلسطینی هشدار داده و از آن ها خواسته دولت جدید را به رسمیت نشناسند.
بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، صدای آمریکا در خبری، گفت: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در مورد شتاب کشورهای جهان در به رسمیت شناختن دولت ائتلافی فلسطینی، که قرار است با وحدت گروه های فتح و حماس تشکیل شود، هشدار داده و از آن ها خواسته دولت جدید را به رسمیت نشناسند.

 

گفتنی است، رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی حامی آن، حماس را یک گروه تروریستی می دانند و روابط رسمی با آن ندارند؛ حماس بارها گفته خواهان نابودی رژیم اشغالگر قدس است.

 

ولی محمود عباس، رهبر حزب فتح، که در فروردین ماه به یک توافق صلح با گروه حماس دست یافت، گفت: وزیران دولت وحدت که روز دوشنبه معرفی می شوند.



نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در جلسه کابینه سخن می گفت از مسؤولان جامعه بین المللی خواست تا در به رسمیت شناختن دولت فلسطینی، که بخشی از آن در دست گروه حماس است، عجله نکنند و اظهار داشت: جامعه بین المللی نباید به گروه تروریستی حماس میدان دهد، چون این کار، روند صلح را به پیش نمی برد، بلکه تروریسم را تقویت می کند./993/1409/ح

ارسال نظرات