۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۲۰۸۵۰۷
به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی؛

دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) با حضور مردم ولایتمدار زنجان برگزار شد.
حسينيه اعظم زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان به مناسبت فرا رسیدن 14 خرداد، سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) صبح امروز با حضور مردم ولایتمدار زنجان برگزار شد.

 

بنابر این گزارش؛ این اولین باری است که در طول سال های قبل دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان که شهرت جهانی دارد و زنجان را به پایتخت شور و شعور حسینی مبدل کرده است، در روزی غیر از عصر تاسوعا و اربعین امام حسین (ع) برگزار می شود.

 

زنجانی ها این بار نیز با برگزاری دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان در روز ارتحال امام خمینی (ره) خواستند به همگان بگویند که ما پیرو ولایت فقیه هستیم و در عصر غیبت معصوم (ع) وظیفه خود را که پیروی و پاسداری از ولایت فقیه است را به خوبی انجام می دهیم و برای ما ولایت فقیه همان ولایت معصومین (ع) است.

 

گفتنی است؛ امروز در زنجان بیشتر مغازه ها برای برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) تعطیل بود و حتی بازار تاریخی زنجان که به ندرت و در ایام محرم تعطیل می شود نیز امروز تعطیل بود و در سطح شهر نیز ایستگاه های صلواتی احسان شربت بسیاری به چشم می خورد که مشغول پذیرایی از عزاداران معمار انقلاب بودند. /949/پ202/ب

ارسال نظرات