۱۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۲۰۸۵۷۸
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

انقلاب اسلامی چیزی جز یک معجزه نبود

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام انقلاب اسلامی را یک معجزه خواند و گفت: استقرار نظام ولایی پس از هزار و چهارصد سال یکی از بزرگترین دستاوردهای امام خمینی بوده است.
دکتر حسين مظفر عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، امروز در همایش بزرگداشت قیام 15 خرداد در سالن همایش های صدا و سیمای اصفهان امام خمینی را الگوی نخبگان و آزادگان جهان نامید و تصریح کرد: امام خمینی زمانی انقلاب اسلامی را به ثمر رساندند که دوران اوج دو اندیشه منحط و منحرف کمونیسم و لیبرالیسم بود و دو قدرت شرق و غرب با تمام توان به دنبال تزریق اندیشه های خود به جوامع بشری بودند.

وی در ادامه افزود: امام خمینی بدون داشتن نیرو و تجهیزات نظامی و تنها با داشتن ایمانی قوی و صبری بالا انقلابی را به ثمر رساند که چیزی جز یک معجزه نبود، امام خمینی پس از 14 سال به ایران بازگشتند و و انقلابی عظیم و بی نظیر در طول تاریخ را به ثمر رساندند.

 

عضو مجمع تشخیص مصلح نظام امام خمینی را پیامبری برای کشور خواند و ابراز داشت: امام خمینی نوحی بود برای کشتی شکستگان، شخصیت کم نظیری که بعثتی مجدد با انقلاب اسلامی پدید آورد و حتی در یادداشت های یک خبرنگار آمریکایی به قداست و عظمت امام خمینی بر می خوریم که نشان از شخصیت بزرگ ایشان دارد و بسیاری از نخبگان و شخصیت های جهان به عظمت ایشان معترف هستند.

 

مظفری با اشاره به مسأله غصب وخلافت در صدر اسلام اظهار کرد: استقرار نظام ولایی پس از هزار و چهارصد سال یکی از بزرگترین دستاوردهای امام خمینی است، نظامی سیاسی که ولی فقیه در رأس آن مستقر است، مردم برای ولی فقیهی که جانشین برحق امام زمانشان است از هیچ فداکاری و ایثاری دریغ نکردند و همواره پشتوانه و پیرو ولایت بوده اند.

 

وی تأسیس نظامی نوین و بدیع به نام جمهوری اسلامی را از دیگر دستاوردهای بزرگ امام خمینی ذکر کرد و گفت: اسلامیت موجب مشروعیت این نظام شده است، مشروعیت به معنای این که حاکم اذن الهی بر مبنای دستورات دینی برای فرمانداری و راهبری جامعه دارد و جمهوریت به معنای مقبولیت نظام اسلامی از سوی مردم است، در اسلام مشروعیت از اکثریت اتخاذ نمی شود بلکه مبانی دینی و شرعی است که یک نظام را مشروع می کند برخلاف غرب که مشروعیت تنها برمبنای مقبولیت اکثریت صورت می گیرد.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: در دوران پس از انقلاب، اسلامیت ما حفظ شده است و جمهوریت و مقبول بودن نظام اسلامی توسط مردم با حضور ملت در صحنه هایی نظیر راهپیمایی ها و مشارکت های بی نظیر در انتخابات صورت اثبات شده است.

 

مظفری با اشاره به دل نگرانی مردم و دوست داران انقلاب از عدم حضور امام خمینی در بین مردم تصریح کرد: دشمنان امیدوار بودند که با رحلت امام نظام اسلامی سقوط کند و به مقاصد خود دست پیدا کنند اما با غروب امام خورشید دیگری طلوع کرد و رهبری حکیم و فرزانه و عالم از سلاله پاک پیامبر توسط خبرگان حکیم انتخاب شد رهبری که ادامه دهنده راه امام است و در واقع تمام صفات و علوم و عرفان امام در ایشان حلول کرده است و این انتخاب موجب یأس و نا امیدی دشمنان و شادی و خوشحالی دوست داران اسلام و انقلاب شد./1304/202/ع

 

 

ارسال نظرات