۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۲۱۰۰۵۵
عضو کمیسیون عمران مجلس:

دولت در یکسال اخیر عملکرد مطلوبی نداشته است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که من واقعا نمی‌توانم نمره قابل قبولی به دولت بدهم گفت: با توجه به قول هایی که داده شده و مطالبات مردم، چه در بخش اقتصادی و چه در بخش فرهنگی که مقام معظم رهبری اعلام فرمودند عملکرد مناسبی را شاهد نبودیم.
سيد مهدي هاشمي، نماينده مردم تهران

سید مهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا با اشاره به گذشت یک سال از انتخاب حجت الاسلام والمسلمین روحانی به عنوان رییس جمهور در ارزیابی عملکرد دولت یازدهم گفت: من  واقعا نمی‌توانم نمره قابل قبولی را بدهم و اخیرا هم شاهد این هستیم که به جای این‌که گزارش عملکرد و کار داده شود، مرتب به فرا فکنی پرداخته و به طرح اشکالات و موضوعاتی که وجود دارد پرداخته می شود.

هاشمی با تاکید بر این‌که قضاوت اصلی را مردم باید داشته باشند، اظهار داشت: اما با توجه به قول هایی که داده شده و مطالبات مردم، چه در بخش اقتصادی و چه در بخش فرهنگی که مقام معظم رهبری اعلام فرمودند عملکرد مناسبی را شاهد نبودیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که مباحث اشتغال، مسکن و هدفمند کردن یارانه ها دارای اولویت در مسائل اقتصادی هستند گفت: این سه موضوع از مطالبات جدی و اصلی مردم هستند اما بازخورد جدی در فعالیت‌های دولت یازدهم نداشتیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اذعان به این‌که ممکن است نتوانیم بگوییم که در این زمان کوتاه بشود کار بنیادی و اساسی انجام داد خاطرنشان کرد: ولی حتما می‌شد اقدامات موقتی و پیش‌نیاز کار اصلی را آغاز کرد و یا حداقل برنامه اصلی و جدی که دولت ما در این رابطه دارد را به صورت رسمی اعلام می‌کردیم اما هنوز پس از گذشت یک‌سال سیاست های دولت در بخش مسکن که ارتباط مستقیم با بخش اقتصاد، اشتغال و در واقع تامین نیازهای مردم را دارد مشخص  و اعلام نشده است.

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم دولت مقداری تسریع بیشتر داشته باشد و ما شاهد باز شدن راه ها باشیم نه بسته شدن راه ها. /959ت302/ج

ارسال نظرات