۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۲۱۰۱۷۱
سردار نقدی:

دشمنان به این باور رسیده اند که نمی توانند به ایران حمله کنند

خبرگزاری رسا ـ سردار نقدی با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تا اکنون تمامی هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان در مسیر تعالیم اسلامی پاسخ داده شده است، گفت: قدرت ما در این سال‏ها بیشتر شده است، به ما حمله کردند و از دل این حمله، یک نیروی نظامی قدرتمند متولد شد.
سردار نقدي، رييس بسيج مستضعفين سردار نقدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمد‌رضا نقدی، عصر امروز در هشتمین نشست هم اندیشی سخنرانان هیأت‌های رزمندگان اسلام سراسر کشور که در سالن دارالشفای قم برگزار شد، با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تا اکنون تمامی هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان در مسیر تعالیم اسلامی پاسخ داده شده است، گفت: قدرت ما در این سال‏ها بیشتر شده است، به ما حمله کردند و از دل این حمله، یک نیروی نظامی قدرتمند متولد شد.

 

وی، با اشاره به اینکه دشمنان به لبنان حمله کردند و در نتیجه آن حزب‌الله متولد شد، تصریح کرد: به جز مقام معظم رهبری هیچ کس تصویری را که اکنون در سوریه حاکم شده ‌‌متصور نبود و امروز یک قدرت بزرگ در کنار حزب‌الله شکل گرفته است.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین، با بیان اینکه جنگ صرفا در عرصه‏های نظامی خلاصه نمی‏شود خاطرنشان کرد: اصل انگیزه الهی و وحدت سبب شده انقلاب پایدار بماند و بر همین اساس دشمن این دو رکن را هدف قرار گرفته است.

 

سردار نقدی، با اشاره به اینکه دشمن اکنون پی برده که نمی‌تواند به ایران حمله کند عنوان کرد: بر همین اساس دشمن عرصه فرهنگی را انتخاب کرده و در حال اجرای طرح‌ها و برنامه های خود بر علیه نظام اسلامی است.

 

وی، گفت: بیش از 45 درصد مردم بیش از 4 ساعت وقت خود را به شبکه های ماهواره ای اختصاص می دهند و در این میان فضای مجازی نیز توانسته وقت بسیاری از مردم کشور را به خود بگیرد.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین، به نتایج هجمه‏های فرهنگی علیه کشور اشاره کرد و افزود: نتایج ممکن است دیر نمایان شود اما خطرات بسیار زیادی را به همراه دارد و بر همین اساس باید در این زمینه فعالیت و برنامه‌ریزی کرد.

 

وی، به شورای امر به معروف و نهی از منکر در سازمان بسیج مستضعفین اشاره کرد و گفت: شبکه‏ها و رسانه‏هایی که ایجاد فساد می‏کنند را به عنوان نیاز اصلی تشخیص دادیم و در این عرصه فعالیت های گسترده‏ای از جمله کتاب و فیلم صورت گرفته است و طرحی آماده شده که ما کم کم مردم را با این موضوعات آشنا کنیم.

 

سردار نقدی، به فعالیت های گسترده این طرح در سطوح مختلف علمی اشاره کرد و ابراز داشت: در مدارس کشور نیز طرحی گسترده داریم و امیدواریم بتوانیم این موضوع را ریشه کن کنیم چون امیدواریم همانطور که خرمشهر را دشمن از ما گرفت اکنون خانه‏های ما را شبکه‏های ماهواره گرفته و ما با سرمایه‏های عظیم معنوی که در اختیار داریم خانه‏های خود را از دشمنان پس می‏گیریم.

 

وی، با اشاره به اینکه نهضت بیداری نسبت به فعالیت‏های شبکه‏های بیگانه علیه نظام اسلامی باید شکل بگیرد خاطرنشان کرد: راه‏های بسیار زیادی برای گفت‏وگو وجود دارد اما این هیأت‏های مذهبی فرصتی بسیار مناسب است.

 

سردار نقدی، به آگاهی مردم در حوزه گناهان اشاره کرد و گفت: باید شنیع بودن شنیدن صدای حرام و دیدن فیلم‏های شهوت برانگیز در جامعه برای مردم تبیین شود، نمی‌شود که مردم نسبت به این موضوعات اگاهی نداشته باشند ولی مردم را از آن نهی کنیم.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین، خاطرنشان کرد: متناسب با مخاطبان جامعه باید واقعیت‏های جامعه گفته شود، امار اکثر طلاق‏هایی که در دادگاه‏ها ثبت می شود به دلیل وجود ماهواره‏ها است اگر این موضوع به خانواده‏ها گفته شود مردم خودشان مسیر درست را انتخاب می‌کنند.

 

وی، با اشاره به اینکه نتایجی که غرب بدست آورده است نیز می‏تواند برای آگاهی مردم جامعه مناسب باشد خاطرنشان کرد: 60 درصد ازدواج‏هایی که در آمریکا ثبت می شود به طلاق منجر می‏شود و نیمی از کودکان جامعه را حرام زادگان تشکیل می‏دهند.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین، با اشاره به اینکه غرب اکنون در تمامی عرصه‏ها به بن‏بست رسیده است عنوان کرد: یک اقلیت بسیار کمی در غرب می‏خواهد تمامی مردم جهان برده باشند و بر همین اساس این الگوها را در جامعه خود نیز ترویج می دهند.

 

سردار نقدی، در پایان با تأکید بر اینکه عبرت‏های تاریخی در این زمینه می‏تواند بسیار مفید باشد عنوان کرد: باید مردم را آگاه کرد زیرا اگر مردم ایران آگاهی کامل را بدست آورند می‏توانند مسیر درست را نیز تشخیص دهند./922/پ202/ج

ارسال نظرات