۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۵
کد خبر: ۲۱۰۷۹۵

دیدار مدیر حوزه های علمیه کشور با آیت الله نظری

خبرگزاریس رسا ـ مدیر حوزه های علمیه کشور صبح امروز با آیت الله نظری خادم الشریعه در ساری دیدار و گفت و گو کرد.
ديدار مدير حوزه علميه کشور با آيت الله نظري ديدار مدير حوزه علميه کشور با آيت الله نظري ديدار مدير حوزه علميه کشور با آيت الله نظري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور دقایقی قبل با حضور در بیت آیت الله نظری خادم الشریعه با این عالم برجسته دیدار و گفت و گو کرد.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه در این دیدار با مهم ارزیابی کردن جایگاه علما و فقهای دینی در جامعه اسلامی گفت: علما علاوه بر جهات درکی و علمی از نظر عملی نیز جایگاه بسیار مهمی در جامعه دارند.

 

وی با بیان این که متأسفانه امروز دشمنان بر علیه شیعه خیلی شیطنت می کنند، افزود: بشر نباید عمر خود را این گونه مصروف کند و در پی جنگ، خونریزی و کشتار دیگران باشد.

 

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه ادامه داد: در این نظام هستی تعامل، تکامل و تعادل است که همه باید تلاش کنند به این اصول اهمیت بدهند.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه با بیان این که جامعه شیعه منشأ تربیتی دارد، تصریح کرد: امروز شیعه در جهان از جایگاه رفیعی برخوردار است.

 

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که به دلیل قرار گرفتن در کسوت روحانیت باید شکرگذار خداوند متعال باشیم، ادامه داد: این لباس و کسوت فرصتی برای خدمت به دین است.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه در ادامه سخنان خود با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان گفت: خوشبختانه دروس تفسیر قرآن در این ماه پر فیض در مرکز استان از رونق ویژه ای برخوردار است.

 

وی همچنین وضعیت حوزه های علمیه ساری را مثبت ارزیابی کرد.

 

به گزارش رسا، در این دیدار آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، حجت الاسلام فرحانی، حجت الاسلام حسین خانی و حجت الاسلام عماد و همچنین مسؤولان حوزه علمیه مازندران نیز حضور داشتند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات