۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۹
کد خبر: ۲۱۰۹۷۷
آیت الله نابلسی:

آرامش و امنیت در سایه تروریسم معنایی ندارد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نابلسی با اشاره به اینکه اقدامات وحشیانه تروریست‌ها تهدیدی برای همه منطقه است، خاطرنشان کرد: در پرتو حضور تروریست‌ها نمی‌توان آینده خوبی را برای منطقه متصور شد.
آيت الله شيخ عفيف نابلسي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عفیف نابلسی، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) شهر صیدای لبنان در خطبه های نماز جمعه روز گذشته که در این حوزه برگزار شد با اشاره به انفجارهای تروریستی اخیر بیروت، اظهار داشت: به لطف خداوند متعاول و همت نیروهای امنیتی تلاش تروریست‌ها برای ایجاد فاجعه‌ای انسانی در ضاحیه جنوبی بیروت ناکام ماند.

 

وی اقدامات وحشیانه و خونین تروریست‌ها در حق مردم بی‌گناه را تهدیدی برای همه منطقه برشمرد و عنوان کرد: در پرتو این اقدامات تروریستی که به نام اسلام در کشورهایی همچون لبنان و عراق به وقوع می‌پیوندد به هیچ وجه نمی‌توان آینده خوبی را برای منطقه پیش بینی کرد.

 

این عالم لبنانی افزود: گروه‌های تکفیری هیچ نظر مخالفی را بر نمی‌تابند و در سایه تروریسم و پدیده تکفیر امنیت و آرامش معنایی ندارد.

 

وی با اشاره به اینکه شرایط بغرنج کنونی لبنان را به لبه پرتگاه سوق داده است، گفت: متاسفانه برخی با بی‌فکری تمام به حمایت از تروریست و پشتیبانی از آنان می‌پردازند و در همه جنایت‌ها و کشتارهای وحشیانه آنان شریک هستند.

 

آیت الله نابلسی افزود: همه مردم و مسولان لبنانی باید با آگاهی از خطرات و چالش‌های پیش رو با اتحاد و یکپارچگی برای انتخاب رییس جمهور جدید تلاش کنند تا دولت جدید در صدد حل مشکلات و بحران‌های کنونی برآید.

 

وی بر لزوم حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی لبنان تاکید کرد و گفت: آینده لبنان مرهون اتحاد و یکپارچگی همه طوایف و مذاهب آن است به گونه ای که هیچ تفاوتی بین همطونان سنی و شیعی و مسیحی نباشد و همه در کنار هم زندگی مسالمت‌آمیزی را داشته باشند./983/ب902/د

ارسال نظرات