۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۲۱۱۹۵۷
حماس:

جنایت‎های اسرائیل انتفاضه سوم را شعله‎ور می‎کند

خبرگزاری رسا ـ حماس با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی قادر به توقف مقاومت و مبارزات ملت فلسطین و خیزش سراسری آن نخواهد بود، تاکید کرد که تجاوز و جنایت‎های این رژیم در کرانه باختری آتش انتفاضه سوم را شعله‎ور می‎شود.
انتفاضه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، یک مسوول حماس در کرانه باختری در بیانیه ای تصریح کرد که تجاوزهای دشمن صهیونیستی اعم از تخریب منازل، بازداشت فلسطینیان، ایجاد رعب و وحشت میان زنان و کودکان و مصادره املاک و دارایی های فلسطینیان هرگز نمی تواند امنیت و آسایش را برای این رژیم به همراه داشته باشد، بلکه این تجاوزها تنها موجب شعله ور شدن انتفاضه ملت فلسطین شده و فلسطینیان را بیش از پیش به سمت مبارزه با این رژیم جنایتکار سوق می دهد.

 

وی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از این جنایت ها دو هدف عمده را دنبال می کند، نخست به وحشت انداختن حماس و جلوگیری از ادامه پیشرفت های آن و دوم تحمیل دولتی جدید بر فلسطینیان بر اساس اهداف و خواسته های امنیتی خود.

 

این مسؤول حماس تاکید کرد که کرانه باختری بار دیگر نقش پیشگامانه خود در مقاومت و مبارزه با دشمن صهیونیستی را بازخواهد یافت و آنچه ما اخیرا در اردوگاه جنین، نابلس، قلندیا، شعفاط و مسجد الاقصی شاهد بودیم، بهترین دلیل و گواه بر این مساله است.

 

وی همچنین تصریح کرد که کرانه باختری جزء نخستین مناطقی بود که دشمن صهیونیستی را تسلیم کرد و از طریق عملیات های شهادت طلبانه رعب و وحشت را در دل تمامی صهیونیست ها انداخت و همکاری امنیتی دیر یا زود از خیابان ها و اردوگاه های فلسطینی در کرانه باختری برچیده خواهد شد.

 

در پایان این بیانیه آمده است: تا زمانی که مسجد الاقصی تحت اشغال باشد و جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین ادامه داشته باشد، و تا زمانی که مقاومت در غزه حضور داشته باشد و اردوگاه های فلسطینی امثال حمزه ابو الهیجا را تحویل جامعه دهند، ملت فلسطین در کرانه باختری ثابت و پابرجا مانده و تمامی طرح های دشمن را ناکام خواهد گذاشت./982/ب101/د

ارسال نظرات