۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۲۱۲۵۲۳

حمایت هیأت تروریستی علمای مسلمان عراق از روحانی مرجع نما

خبرگزاری رسا ـ رییس هیأت تروریستی علمای مسلمان عراق از روحانی منحرف شهر کربلا به شدت حمایت کرد و او را حامی گروه‎های سلفی دانست.
حارث الضاري رييس هيأت تروريستي علماي مسلمين عراق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حارث الضاری رییس هیأت تروریستی علمای مسلمان عراق که از حامیان داعش و مخالفان نظام کنونی این کشور به شمار می آید، حمله نیروهای امنیتی به دفتر سید محمود الصرخی از علمای منحرف و مرجع نما در شهر کربلا را به شدت محکوم کرد.

 

وی که جنایت های داعش علیه ملت عراق را انقلاب توصیف کرده است، افزود: شهروندان جنوب عراق (شیعیان) باید به یاری الصرخی پرداخته و در برابر ظلم دولت نوری المالکی بایستند. عراق به تلاش همه مردم برای عبور از این مرحله نیاز دارد.

 

الضاری تصریح کرد: همه جهانیان باید بدانند که انقلاب ملت عراق، ظلم و ظالم را هدف قرار داده است. حمله به دفتر الصرخی با دستور نوری المالکی و برای ضربه زدن به این مدرسه فقهی صورت گرفت.

 

رییس این هیأت تروریستی از مواضع گمراهانه الصرخی تقدیر کرد و اظهار داشت: مواضع الصرخی در قبال اشغالگری آمریکایی و نفوذ ایرانی کاملا روشن است و همواره از سیاست های ظالمانه دولت که مبتنی بر ظلم و به حاشیه راندن و فساد در اموال عمومی بوده، انتقاد کرده است.

 

وی بعد دیگری از انحراف این مرجع نما را فاش ساخت و گفت: الصرخی از حامیان و تأییدکنندگان جریان های سلفی موسوم به بهار عربی است. آنچه در موصل و الانبار رخ می دهد انقلاب ملت مظلوم و انقلاب حق به شمار می آید.

 

گفتنی است سید محمود حسینی الصرخی از روحانیان منحرفی است که در سال های گذشته ادعای مرجعیت کرده و به شدت در حال فتنه گری است.

 

وی به شدت با مراجع تقلید نجف اشرف به ویژه حضرت آیت الله سیستانی به دشمنی پرداخته و علم آنان را زیر سوال برده است./980/ب902/د

ارسال نظرات