۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۲۱۲۵۴۳
امام جمعه صائین قلعه:

آمریکا و رژیم صهیونیستی گردانندگان فتنه های منطقه هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان صائین قلعه زنجان با دعوت از علمای شیعه و سنی برای وحدت و انسجام در برابر توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان گفت: پشت صحنه همه فتنه های منطقه آمریکا، رژیم صیونیستی و نوکران آنها هستند.
حجت الاسلام موسوي نيا

حجت الاسلام سید سجاد موسوی نیا، امام جمعه شهرستان صائین قلعه زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، تقوا را یکی از مهم ترین ابزارهای رسیدن به قرب خداوند دانست و اظهار داشت: ماه مبارک رمضان یک فرصت استثنایی برای مقابله با هواهای نفسانی و تربیت خود و جامعه است که بنابر تصریح روایات رمضان بهار خود سازی و باز شدن درب دانشگاه خود سازی انسان است.

 

وی در ادامه آمریکا و رژیم صهیونیستی را طراح اصلی فتنه های منطقه توصیف کرد و گفت: ضمن محکوم کردن فتنه هایی که در ممالک اسلامی طراحی و اجرا می شود به صراحت اعلام می کنم که آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را باعث و بانی همه این فتنه ها می دانم.

 

حجت الاسلام موسوی نیا در ادامه خاطر نشان کرد: بر هیچ کس پوشیده نیست که پشت صحنه همه فتنه ها آمریکا، رژیم صهیونیستی و نوکران آنان در منطقه هستند و به همین دلیل باید همه علما و اندیشمندان شیعه و سنی وحدت و انسجام خود را حفظ کرده و این اقدامات غیر انسانی را محکوم کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به اقدامات غیر انسانی آمریکا در منطقه تأکید کرد: آمریکا و متحدان غربی آن پس از ساختن انواع سلاح های کشتار جمعی و انبار آن در اکثر کشورهای دوست و حامی و طرفدار خودشان، تازه به فکر مبارزه با مواد شمیایی و میکروبی افتاده اند و داعیه مبارزه با این مواد را دارند و با همین شعار به تخریب زیر ساخت های کشورهای اسلامی منطقه می پردازند.

 

نماینده ولی فقیه در شهرستان صائین قلعه زنجان در ادامه اتحاد را رمز پیروزی امت اسلام خواند و تصریح کرد: کلید قلعه سعادت امت اسلامی در اعتصام جمعی به حبل الله است و به همین دلیل تفرقه افکنان نه خیر خواه شیعه هستند و نه خیرخواه اهل تسنن بلکه آنها مخالف اسلام بوده و هدفی جز تضعیف اسلام و چپاول ثروت های کشورهای اسلامی ندارند.

 

امام جمعه صائین قلعه در پایان با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه کبری(س) ایشان را دارای فضائل و کمالات انسانی و نفسانی توصیف کرد و گفت: حضرت خدیجه(س) علاوه بر ثروت و موقعیت اجتماعی و اقتصادی در جمال و کمال نیز بی نظیر بوده و کمالات نفسانی و فضائل اخلاقی وی در آن محیط آلوده زبانزد عام و خاص بود. /949/ت302/ب1

ارسال نظرات