۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۲۱۴۰۳۴

رونمایی از صفحات جدید عربی و انگلیسی پایگاه حدیث نت

خبرگزاری رسا ـ صفحات جدید زبان‌های عربی و انگلیسی پایگاه حدیث نت رونمایی شد.
پايگاه حديث نت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، صفحات جدید زبان‌های عربی و انگلیسی پایگاه حدیث نت رونمایی شد.

 

بر اساس این گزارش، تغییر رابط کاربری و صفحه پایگاه حدیث نت با اضاقه کردن بخش های جدید محتوایی در نیمه شعبان امسال و همزمان با خجسته زادروز حضرت بقیة الله الاعظم(عج) انجام گرفت و پس از آن تغییر صفحات زبان‌های عربی و انگلیسی نیز در شب میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) رونمایی و به دوستداران و مشتاقان احادیث نورانی اهل بیت تقدیم شد.

 

بخش های اصلی پایگاه حدیث نت در بخش زبان فارسی شامل معارف حدیث است که از بخش‌های حدیث و زندگی، گنجینه احادیث معصومان، کتب و مقالات معارفی و زلال معرفت است.

 

در بخش متون حدیث زیر مجموعه های؛ گزیده متون حدیث،  ادعیه ، آداب و مزار، تک نگاری‌های موضوعی،  فضائل و مناقب، مسانید، ترجمه حدیث (منظوم و منثور)، چهل حدیث، دانشنامه ها و جوامع حدیثی، قابل مشاهده است.

 

علوم حدیث با بخش های : تاریخ حدیث، رجال، فقه الحدیث، کلیات و مباحث مقدمی، درایه، معرفی منابع و گفت‌وگو و سخنرانی از بخش‌های علوم حدیث این پایگاه است.

 

خبر و گزارش، اخبار نشر، اخبار پژوهشی، معرفی کتاب‌، معرفی مؤسسه ها، معرفی نرم افزارها، معرفی کتابخانه ها، معرفی نشریه ها، حدیث ایام و تصاویر حدیثی از بخش‌های خدمات حدیث این پایگاه است.

 

بخش دارالحدیث  و تالار مطالعه نیز با زیرمجموعه های کتابخانه نشریات، مقالات و چکیده پایان نامه های حدیثی در اختیار علاقه‌مندان به این مباحث است.

 

همچنین بخش های عربی و انگلیسی نیز با بهره گیری از متون علوم و معارف حدیث و با بخش های متنوع پژوهشی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

 

گفتنی است، در حال حاضر پایگاه حدیث نت به صورت روزانه اقدام به ارسال حدیث روز به پست الکترونیکی کاربران در فضای مجازی می‌کند و علاقه مندان می توانند با ثبت نام در پایگاه و ثبت رایانامه خود جزء کاربران پایگاه قرار گرفته و از این خدمات بهره مند شوند./927/د102/س

ارسال نظرات