۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۲۱۴۱۱۸
امام‌جمعه موقت شیراز:

رویکرد جنگ نرم تغییر ساختارهای اجتماعی و اخلاقی است

خبرگزاری رسا ـ امام‌جمعه موقت شیراز با بیان این‌که ناهنجاری‌های اجتماعی مهم‌ترین دغدغه مسؤولان نظام اسلامی است، گفت: رویکرد جنگ نرم تغییر ساختارهای اجتماعی و اخلاقی است.
حجت‌الاسلام محمدحسن مرادي، امام جمعه موقت شيراز

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدحسن مرادی در حاشیه همایش مجمع بسیج شرق شیراز در سخنانی اظهار داشت: بسیج از بدو تأسیس در قالب 18 قشر از نهادهای مردمی، ترجمان‌ها، دانش‌آموزان، طلاب، دانشجویان و دیگر اقشار جامعه در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و نهادینه کردن بسیج مستضعفین، وحدت و هم‌افزایی فکری و پاسخگویی به مطالبات امام راحل و مقام معظم رهبری گام برداشته است.

 

وی خاطرنشان کرد: حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی، تمامیت ارضی، مقابله با دشمنان داخلی و خارجی، جذب تشکل‌های مردمی و مقابله با شبیخون فرهنگی از دیگر اهداف این نهاد مردمی است که با حضور خود در شاکله نظام اسلامی ترس و وحشت را در دل دشمنان انداخته و بسیاری از توطئه‌های آنان را نقش بر آب کرده است.

 

امام‌جمعه موقت شیراز تصریح کرد: بسیج از نگاه مقام معظم رهبری ماندگارترین یادگار امام و از خالص‌ترین و شرافتمندانه‌ترین انسان‌ها که رمز پایداری و افتخار جمهوری اسلامی ایران هستند تشکیل شده و باید برای بقای آن از تمام توان و ظرفیت‌های موجود کشور استفاده شود.

 

حجت‌الاسلام مرادی بیان داشت: ناهنجاری‌های اجتماعی مهم‌ترین دغدغه مسؤولان نظام اسلامی است که برای برون‌رفت از بحران‌های پیش‌ رو باید تمام کارشناسان و متفکران به‌ویژه اساتید حوزه و دانشگاه با ارائه راهکارهای مدون و کارشناسانه حضور جدی داشته باشند تا شاهد جامعه‌ای پویا و بانشاط باشیم.

 

وی اضافه کرد: همایش مجمع راهبردی بسیج شرق شیراز با موضوع بررسی برخی مشکلات فراروی جامعه و تحقق ارتش ده‌ها میلیونی، عمق‌بخشی به انقلاب و راهکارهای عملی برای مقابله با ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی است که باید استمرار یابد و تنها در این گردهمایی خلاصه نشود./919/د102/ب4

ارسال نظرات