۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۲۱۴۲۷۴

انتشار جدیدترین شماره «ره آورد نور»

خبرگزاری رسا ـ چهل و ششمین شماره فصلنامه «ره آورد نــور» به همت بخش انتشارات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی منتشر شد.
46 شماره ره آورد نور

به گزارش خبرگزاری رسا، چهل و ششمین شماره فصلنامه اطلاع رسانی، آموزش و مطالعات رایانه ای علوم اسلامی با عنوان «ره آورد نــور» به همت بخش انتشارات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی منتشر شد.

 

این فصلنامه در چهار موضوع «دین، فرهنگ و فناوری اطلاعات»، «پایگاه های اسلامی و مطالعات اینترنتی»، «نرم افزارهای اسلامی» و «دانش کاربری» مطالب ارزشمندی را به مخاطبین ارائه داده است.

 

این فصلنامه در صدد است با زبانی ساده مطالب مفید و کاربردی را به جامعه علمی کشور عرضه کند؛ به طوری که برای سهولت ارائه اطلاعات آن نسخه الکترونیکی نشریه را به نشانی ww.rahavardnoor.com در فضای مجازی عرضه شده است.

 

کاربران می‌توانند با مراجعه به شماره 46 فصلنامه مطالبی از جمله؛ «ارزیابی کاربر محور محصولات نرم افزاری نور»، «حضور موفق در نمایشگاه‌ها»، «بررسی رابطه استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی و هویت دینی کاربران»، «نگاهی به موضوع مهدویت در فضای مجازی»، «فضای مجازی در انتظار تولید محتوای دینی»، «کتاب خوان نور؛ افقی نو در مطالعه و پژوهش»، «نگاهی به تازه های نو»، «دانستی‌های فناوری»، «آموزش»، «پرسش و پاسخ» را مورد مطالعه قرار دهند.

 

نشریه اطلاع رسانی «ره آورد نور» به صاحب امتیازی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و مدیرمسئولی حجت الاسلام حمید شهریاری، به صورت فصلی مطالب ارزشمندی را به جامعه علمی کشور عرضه می‌کند. /998/د101/س

ارسال نظرات