۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۲۱۴۳۵۵
آیت الله شبستری:

حمایت از فلسطین نباید محدود به روز قدس شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده خبرگان رهبری با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان بی‌دفاع گفت: انتظار داریم سران کشورهای اسلامی در عمل به دفاع از مردم ستمدیده غزه بشتابند.
آيت الله شبستري


آیت‌الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با بیان این‌که حضور میلیونی ملت‌های مسلمان و حتی غیرمسلمان در دفاع از مردم مظلوم غزه خود گواهی بر حقانیت ملت فلسطین است، اظهار داشت: تبعات راهپیمایی روز قدس پایه‌های رژیم سفاک صهیونیستی را خواهد لرزاند.


امام جمعه تبریز با بیان این‌که حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، رژیم نامشروع صهیونیستی را به استیصال بیشتری کشانده است، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و پیام تاریخی امام راحل در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس، هر ساله شاهد حضور پر شور مردم سراسر جهان در دفاع از مظلومان فلسطینی هستیم.


وی با بیان این‌که طرح خاورمیانه بزرگ غرب که رژیم صهیونیستی از شش دهه گذشته آرزوی تحقق آن را دارد، شکست خورده است، تصریح کرد: قطعا کاهش روابط تجاری و اقتصادی از سوی کشورهای مسلمان با رژیم صهیونیستی تأثیرات بسیار قابل توجه و مضاعفی را در کاهش جنایات این رژیم خواهد گذاشت. 


نماینده خبرگان رهبری با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان بی‌دفاع گفت: امروز شعارهای « مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل » این رژیم نامشروع را به انزوا می کشاند، به یقین چنین حمایتی نباید تنها محدود به روز قدس شود، انتظار داریم سران کشورهای اسلامی در عمل به دفاع از مردم ستمدیده غزه بشتابند. 


آیت‌الله‌ شبستری رژیم صهیونیستی را ساخته و پرداخته استکبار جهانی برای استعمار، استثمار و غارتگری در ممالک اسلامی دانست و افزود: این غده سرطانی با ورود به قلب خاورمیانه نه تنها غاصب زمین‌های مردم مسلمان فلسطین شده، بلکه این روزها پا فراتر گذاشته و نسل‌کشی بی سابقه تاریخی به راه انداخته است.


وی با تأکید بر این‌که به فضل خداوند وعده « نصرمن الله و فتح قریب » عینیت خواهد یافت، تصریح کرد: وجود چنین تظاهرات و اعتراضات مردمی در سطح جهان علیه صهیونیست‌ها نبود، زیاده‌طلبی و پیشروی رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه بیش از این ها بوده است./935/ت302/ج

ارسال نظرات