۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۲۱۴۶۳۰
مسؤول نهاد رهبری دانشگاه بوعلی:

مسلمانان با وحدت خود جهان را از شر اسرائیل راحت کنند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی همدان با بیان این که اسرائیل دشمن مشترک همه مسلمانان به شمار می‌رود، گفت: مسلمانان باید تلاش کنند اختلافات را کنار گذاشته و با اتحاد خود جهان را از شر این رژیم منحوس راحت کنند.
هفته وحدت، اتحاد، وحدت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت الاسلام مصطفی رستمی مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی همدان، امروز در همایش حمایت از جبهه های مقاومت اسلامی که در اداره تبلیغات اسلامی همدان برگزار شد، گفت: صحنه گردان اصلی جنایات و کشتار در کشورهای اسلامی آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند، دشمنان به دنبال تفرقه میان شیعه و سنی و در نهایت غلبه بر جهان اسلام هستند.

 

وی ادامه داد: اسرائیل دشمن مشترک همه مسلمانان به شمار می‌رود، مسلمانان باید تلاش کنند اختلافات را کنار گذاشته و با اتحاد خود جهان را از شر این رژیم منحوس راحت کنند.

 

حجت الاسلام رستمی تصریح کرد: مسلمانان با الهام گیری از انقلاب اسلامی ایران گم شده خود را پیدا کرده اند امروز در جهان اسلام موج بیداری شکل گرفته است، در این شرایط دشمنان با توطئه های متعدد در پی ممانعت از الهام گیری جوانان اهل سنت از انقلاب شیعه جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی گفت: سکوت سران عرب در برابر جنایات استکبار خیانتی است که در تاریخ  ثبت می شود، کشتار و درگیری های سوریه، عراق، لبنان و فلسطین همه تلاش برای نابودی اسلام ناب محمدی است.


 
وی اظهار داشت: بنا بر فرموده امام راحل هدف از انقلاب اسلامی ایران، ترویج اسلام در بین مردم جهان است، از این رو وحدت به عنوان اصل و رکن باید در جامعه اسلامی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و نخبگان حوزه های علمیه و دانشگاه ها باید وحدت را مورد توجه قرار دهند.

 

حجت الاسلام رستمی خاطر نشان کرد: آنچه می تواند مسلمانان را در برابر دشمنان اسلام مقاوم کند، بالا بردن سطح دانش و اطلاعات، شناسایی دشمنان و مقابله با حربه های آنان است./967/پ202/ب4

ارسال نظرات