۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۲۱۵۰۳۳
نماینده پارلمان لبنان:

صهیونیست‎ها‌ به فکر ترک سرزمین‌های اشغالی هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان با اشاره به ناامنی مستمر سرزمین‌های اشغالی به واسطه موشک‌های مقاومت، گفت: صهیونیست‎ها به فکر ترک سرزمین‌های اشغالی و مهاجرت به سایر نقاط دنیا هستند.
نواف الموسوي، نماينده پارلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نواف الموسوی، نماینده پارلمان لبنان در مراسمی که روز گذشته در منطقه السماعیة برگزار شد، با تمجید از ایستادگی شجاعانه نیروهای مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کرد: مقاومت جانانه در نوار غزه یادآور پیروزی مقاومت اسلامی در جنگ سی و سه روزه لبنان است و عدم امنیت هیچ یک از مناطق فلسطین اشغالی دستاوردی استراتژیک برای مقاومت است.

 

وی استفاده از سامانه موشکی گنبد آهنین برای حمایت از سرزمین‌های اشغالی را اقدامامی شکست خورده توصیف کرد و گفت: با وجود همه هزینه‌های هنگفت مالی، سامانه موشکی گنبد آهنین به هیچ وجه نتوانسته امنیت را برای رژیم صهیونیستی به ارمغان آورد.

 

الموسوی اظهار داشت: ناامنی مستمر در شهرهای اشغال شده از سوی رژیم صهیونیستی سبب شده که صهیونیست ها به فکر ترک مناطق اشغالی و مهاجرت به سایر نقاط جهان باشند.

 

وی با اشاره به ادعاهای صهیونیستی مبنی بر لزوم تخریب تونل‌های مقاومت و جلوگیری از شلیک موشک به مناطق مختلف فلسطین اشغالی، گفت: رژیم صهیونیستی در تجاوز خود به غزه  به هیچ یک از اهداف خود دست پیدا نکرده و استراتژی مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی و با توجه به کشتن بیش از 64 نظامی صهیونیست ثمربخش بوده است.

 

این نماینده پارلمان لبنان توانایی نیروهای مقاومت در غزه را شمه‌ای از توان حزب الله لبنان برشمرد و تاکید کرد: رژیم صهیونیستی تنها توانایی کشتن کودکان و زنان را دارد و در مقابله با مقاومت همواره زمین‌گیر شده است.

 

الموسوی در ادامه با بیان اینکه تحرکات گروه‌های تکفیری در مدت اخیر افزایش یافته است، افزود: تنها راه جلوگیری از افزایش موج تروریسم در لبنان مقابله جدی با گروه‌های تکفیری و تروریستی است و تجربه عراق و سوریه نشان داده است که هیچ بخشی از جامعه از جنایت‌های تکفیری ها درامان نخواهد بود./983/ب902/د

ارسال نظرات