۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۲۱۵۱۹۳
رییس مجمع علمای صور لبنان:

حضور حزب الله در سوریه مانع از ایجاد خلافت داعش در لبنان شد

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع علمای صور لبنان تحولات اخیر در مناطق مرزی لبنان و افزایش تحرکات تروریست‌ها را خطرناک ارزیابی کرد و اظهار داشت: حضور حزب الله در سوریه مانع از ایجاد خلافت داعش در مناطق لبنان شد.
حجت الاسلام شيخ علي ياسين رييس جمعيت علماي صور لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی یاسین، رییس مجمع علمای صور لبنان نسبت به وضعیت کنونی لبنان و هدف قرار دادن ارتش این کشور از سوی گروه‌های تکفیری هشدار داد و گفت: خون شهدای ارتش، ملت لبنان را دربرابر تروریست‌ها متحد و یکپارچه ساخت و همگان را نسبت به تهدیدهای پیش‌رو آگاه کرد.

 

وی خواستار آزادی برخی گروگان‌های ارتش از سوی تروریست‌ها شد و تاکید کرد: تنها به واسطه یک موضع متحد و حمایت کامل از ارتش لبنان می‌توان جلوی پیشروی تروریست‌ها را گرفت و جان و مال مردم را از گزند آنان مصون داشت.

 

علی یاسین افزود: مرتبط دانستن تحرکات ترویست‌ها با حضور نظامی حزب الله در سوریه به دلیل بی‌بصیرتی برخی شخصیت‌ها و جریان‌های سیاسی است.

 

این عالم لبنانی نقش مقاومت اسلامی در حمایت از ملت لبنان در برابر تهدیدهای تروریستی را بسیار پررنگ عنوان کرد و گفت: اگر حزب الله در سوریه حضور نمی یافت داعش امروز در لبنان نیز خلافتی برای خود دست و پاکرده بود و مناطقی را از قبیل هرمل و طرابلس را تحت تصرف داشت.

 

علی یاسین در ادامه با اشاره به جنگ‌افروزی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و بی‌تفاوتی جامعه جهانی نسبت به جنایت‌های این رژیم اشغالگر، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی در برابر ایستادگی آهنین نیروهای مقاومت اسلامی  به زانو درآمده و نتوانسته در این مدت به هیچ یک از اهداف خود دست پیدا کند./983/ب902/د

ارسال نظرات