۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۲۱۵۴۱۶

نخستین جلسه بررسی شیوه نامه تعیین رتبه مبلغان زنجان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین جلسه بررسی شیوه نامه تعیین رتبه مبلغان استان زنجان از سوی سازمان تبلیغات اسلامی زنجان برگزار شد.
جلسه

فضایل بیات، مسؤول واحد اعزام مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، از برگزاری اولین جلسه بررسی شیوه نامه تعیین رتبه مبلغین استان زنجان خبر داد و اظهار داشت: اولین جلسه بررسی شیوه نامه ساماندهی و تعیین رتبه تبلیغی مبلغین امروز در دفتر معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان برگزار شد.

 

مسؤول واحد اعزام سازمان تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه به جزئیات جلسه پرداخت و گفت: در این جلسه به اهمیت ساماندهی مبلغین و استفاده بهینه از این ظرفیت عظیم شبکه تبلیغی تاکید شد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: جهت اجرایی نمودن شیوه نامه ساماندهی و تعیین رتبه تبلیغی مبلغین استان برنامه ریزی مناسب بسیار ضروری است و تشکیل کارگروه استانی نیز در این زمینه لازم است.

 

این مسؤول درپایان با بیان این که نتایج بسیار خوبی از این جلسه حاصل شد، خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد کار گروه استانی هم در استان و هم در ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانها تشکیل گردد و همچنین مقرر شد که دو نفر از مبلغین مشهور استان به‌عنوان ممتحنین آزمون های مبلغین تعیین و حکم با امضاء مدیرکل استان به آنان ابلاغ گردد. /949/ت303/ب

ارسال نظرات