۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۲۱۵۶۶۶

افزایش 500 درصدی حملات سایبری علیه رژیم صهیونیستی از شروع جنگ غزه

خبرگزاری رسا ـ یک شرکت فعال در زمینه امنیت رایانه گزارش داده حملات سایبری علیه رژیم صهیونیستی ۵ برابر شده است.
حملات سايبري

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شرکت تحقیقاتی «آربور نت‌ورک» که در زمینه امنیت سایبری فعالیت می‌کند گزارش داده از زمان حمله رژیم صهیونیستی به غزه حملات سایبری علیه این رژیم افزایش 500 درصدی داشته است.

 

طبق گزارش این شرکت، این حملات موسسه‌های مالی و سازمان‌های نظامی رژیم صهیونیستی را هدف گرفته‌اند.

 

سازمان موساد و دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بخشی از این حملات بوده‌اند که از ماه جولای و از زمان آغاز حمله به غزه آغاز شده‌اند.

 

حملات بی‌رحمانه‌ رژیم اسرائیل در 29 روز علیه نوار غزه پیش از پیمان آتش‌بس 72 ساعته جان حدود 1900 فلسطینی از جمله بیش از 400 کودک را گرفته و بیش از 9600 تن دیگر را مجروح کرده است.

 

جنگنده‌های صهیونیستی از هشتم ژوئیه با هدف قرار دادن مکان‌های متعدد در غزه، ساختمان‌ها را ویران کرده و خانواده‌ها را زیر آوار مدفون کرده‌اند. نیروهای اسرائیلی نیز در 17 ژوئیه حمله زمینی علیه این منطقه را آغاز کردند.

 

آتش بس انسان دوستانه‌ 72 ساعته‌ای از ساعت 8 صبح (5 بامداد به وقت گرینویچ) روز سه شنبه بین حماس و رژیم صهیونیستی به اجرا در آمد، اما پس از ایجاد بن‌بست در مذاکرات قاهره، جنگنده‌های اشغالگر و گروه‌های مقاومت تبادل آتش را از سرگرفتند.

 

هیات‌های فلسطینی و صهیونیستی روز چهارشنبه (15 مرداد) جلساتی جداگانه را با مقامات مصری در قاهره برگزار کردند.

 

فلسطینیان خواهان پایان یافتن حصر نوار غزه از سوی رژیم اسرائیل و مصر و همچنین آزاد شدن زندانیان فلسطینی هستند./982/ب102/د

ارسال نظرات