۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۲۱۵۷۲۰
همزمان با روز مقاومت اسلامی؛

کتاب «غزه؛ این سو و آن سوی مرز» در مشهد رونمایی می شود

خبرگزاری رسا - از آنجا که نگاهی مستند به وقایع غزه در کتاب «غزه؛ این سو و آن سوی مرز» صورت گرفته، این کتاب به زودی به منظور تبیین و روشنگری فجایع صورت گرفته بر مردم مظلوم غزه ترجمه و به چاپ می رسد.
غزه

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، همزمان با جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی کتاب «غزه؛ این سو و آن سوی مرز» از سوی انتشارات آستان قدس رضوی در راستای تبیین و روشنگری فجایع صورت گرفته برمردم مظلوم غزه منتشر می شود.

 

با توجه به سخنان رهبر انقلاب، در خصوص غزه به عنوان مسئله اول جهان اسلام و دنیای انسانیت، به نشر نسبت به ترجمه و چاپ کتاب «غزه؛ این سو و آن سوی مرز» اقدام می نماید.

 

«غزه؛ این سو و آن سوی مرز» کتابی است که  به رویدادهای جنگ خونین «عملیات سرب گداخته» در غزه بر پایه گزارش های مستند هیئت حقیقت یاب سازمان ملل متحد در جنگ غزه می پردازد.

 

این کتاب که نوشته فرانک اسمیتِ فرانسوی و ترجمه مسعود سنجرانی و سعیده سیدکابلی است، جنایت ها، قتل‌عام‌ها و شکنجه‌های صورت گرفته علیه فلسطینی ها را با دلایل و شواهد مستند و دسته اول به خواننده معرفی می کند.

 

اهمیت کتاب «این سو و آن سوی مرز» از آنجا نشأت می گیرد که نویسنده این اثر نه عرب است و نه مسلمان و تنها بر اساس رسالت خویش به بازگویی وقایع مستندی نشسته است که اذهان جهانیان را متأثّر کرده و به همین سبب است که بر خوانندگان این کتاب در تمام جهان اثرات شگرفی را بر جای می گذارد.

 

پیش بینی می شود این کتاب در روز 23 مرداد ماه همزمان با سالروز پیروی جنگ 23 روزه لبنان برابر رژیم صهیونیستی که به نام روز مقاومت اسلامی نامگذاری شده است، رونمایی شود./9312/د102/ق

ارسال نظرات