۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۲۱۵۷۷۰
دبیرکل الوفاق بحرین:

ابطال تابعیت شهروندان سبب شعله‎ورتر شدن آتش انقلاب می‎شود

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین با محکوم کردن اقدامات نظام آل‎خلیفه بیان داشت که باطل کردن شناسنامه بحرینی‎ها سبب شعله‏ورتر شدن آتش انقلاب می‎شود.
شيخ علي سلمان دبيركل جمعيت وفاق بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، در شبکه اجتماعی توییتر به انتقاد از اقدامات رژیم آل‎خلیفه پرداخت و نوشت: فساد و ظلم در حکومت آل‎خلیفه به حدی رسیده که به خود اجازه می‎‌دهد، شناسنامه خانواده‎ای را که اجدادش بیش از 4هزار سال است در این کشور زندگی کرده را باطل و از کشورش اخراج کند.


وی شناسنامه و زندگی مردم در بحرین را حق آنان دانست و افزود: ما بارها در سال 2001 میلادی به نظام آل‎خلیفه نصیحت کردیم که به اصلاح حکومت بپردازد ولی گوش نداد، که نتیجه آن قیام در سال 2011 میلادی بود. الان نیز به نظام آل‎خلیفه توصیه می‎کنیم که از ابطال تابعیت شهروندان دست بردارد.


حجت الاسلام سلمان ادامه داد: آل‎خلیفه باید از قلع و قمع دست بردارد و واقعیت این جامعه را قبول کند. ملت بحرین خواستار احترام به حقوق خود هستند و حکومت باید به آن احترام بگذارد.


وی اصرارهای بی مورد نظام آل‎خلیفه به ادامه جنایت و اقدامات فاجعه آمیز را سبب آسیب به ثبات این کشور خواند و تصریح کرد: کسانی که به ادامه بحران و ناامنی در این کشور دامن می‎زنند، بحرین را دوست ندارند.


این عالم بحرینی اظهار داشت: قلع و قمع مردم بحرین، قبول نکردن خواسته‎های ملت و عدم اصلاح در حکومت از علل طولانی‎تر شدن بحران در این کشور است./994/ب902/د

ارسال نظرات