۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۲۱۵۸۲۵

مردم مکزیک خواستار مجازات رژیم صهیونیستی شدند

خبرگزاری رسا ـ مردم مکزیک طی تظاهراتی اقدامات وحشیانه رژیم اشغالگر اسرائیل را محکوم کرده و همچنین خواستار مجازات مقامات و ارتش آن نیز شدند.
مکزيک

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مردم مکزیک طی تظاهراتی در شهر «مکزیکوسیتی» پایتخت این کشور در حمایت از زنان و کودکان فلسطینی به خیابان‌ها آمده و با حمل پرچم بزرگی از فلسطین خواستار برقراری آرامشی پابرجا در نوار غزه شدند.

 

تظاهر‌کنندگان با سردادن شعارهای ضداسرائیلی از دولت مکزیک تقاضا کردند که هرگونه روابط دیپلماتیک و اقتصادی خود را با این رژیم غاصب که قاتل هزاران انسان بی‌دفاع و بی‌گناه است را قطع کند.

 

«آراسلی کورتس» یکی از فعالان حامی فلسطین با شرکت در این تظاهرات تأکید کرد: ما به طور جدی از دولت می‌خواهیم که روابط تجاری و سیاسی خود را با اسرائیل لغو کند.

 

گفتنی است در ماه گذشته دولت مکزیک طی بیانیه‌ای خواستار پایان قتل‌عام مظلومان فلسطینی از رژیم اسرائیل شده بود. شمار قربانیان تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به غزه از 7 جولای (16 تیر) تا‌کنون به 1916 شهید و 10 هزار زخمی رسیده است.

 

در طول این مدت اکثریت کشورهای آمریکای لاتین خاموش نمانده و با اعتراض علیه اقدامات رژیم صهیونیستی، آن‌ها را تنها محکوم این میدان اعلام کردند./994/ب102/د

ارسال نظرات