۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۲۱۵۸۸۰

کمک سازمان نجات اسلامی به مسیحیان عراق

خبرگزاری رسا ـ گروهی از مسلمانان داوطلب عضو سازمان نجات اسلامی در حال کمک‎رسانی به مسیحیان عراقی آسیب دیده از حملات گروه تروریستی داعش هستند.
ارائه کمک هاي سازمان نجات اسلامي به مسيحيان عراق
 
به گزارش خبرگزاری رسا، گروهی از داوطلبان مسلمان عضو سازمان نجات اسلامی در حال کمک رسانی و ارائه کمک های اولیه به خانواده های مسیحی آسیب دیده از حملات گروه تروریستی داعش هستند.
 
سازمان نجات اسلامی در سایت اینترنتی خود اعلام کرد: خانواده های ساکن در منطقه الحمدانیه استان نینوا و یک منطقه دیگر از این استان از کمک های انسان دوستانه سازمان نجات اسلامی استفاده کردند.    
 
تعداد زیادی از خانواده های مسیحی ساکن در شهر موصل، دومین شهر پرجمعیت استان نینوا شنبه هفته گذشته و در پی الزام به پرداخت جزیه یا مسلمان شدن اجباری از سوی گروه داعش این شهر را ترک کردند.
 
ابوبکر البغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش در پیامی تهدیدآمیز به مسیحیان اعلام کرد که آن دسته از مسیحیانی که نمی خواهند تحت آن چه که وی خلافت اسلامی خوانده است باقی مانده و زندگی کنند باید مرزهای خلافت اسلامی را ترک کنند.
 
سازمان نجات اسلامی فعالیت خود را از نخستین روزهای آغاز درگیری ها در عراق و به منظور ارائه کمک های اولیه به عراقی های آواره آغاز کرد.
 
سازمان نجات اسلامی در سایت اینترنتی خود خاطرنشان کرده است: بیش از 3 هزار خانواده در الانبار و صلاح الدین از کمک های غذایی و دارویی این سازمان استفاده کرده اند./990/ب903/د
ارسال نظرات