۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۲۱۶۴۲۴
نماینده ولی فقیه در یزد:

آزادگان، اسوه های صبر و مقاومت هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: آزادگان سرفراز انقلاب اسلامی، آیه های ایمان و اسوه های صبر و مقاومت هستند.
حجت الاسلام والمسلمين ناصري امام جمعه يزد

به گزارش خبرگزاری رسا در یزد، آیت الله محمد رضا ناصری امام جمعه یزد عصر پنجشنبه در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت روز آزادگان این استان افزود: آزادگان با ایثار و فداکاری خود به مردم ما درس شجاعت و ایستادگی دادند.

 

وی اضافه کرد: عزت و اقتدار نظام مقدس اسلامی در عرصه های مختلف داخلی و خارجی مدیون ایثار ، صبر، مقاومت و از خود گذشتگی آزادگان است .

 

امام جمعه یزد یادآور شد: تحمل سختی های طاقت فرسای زندان ها در عراق را باید بخاطر ایمان قوی و برخواسته از روحیه خداباوری و صبر و استقامت آزادگان دانست .

 

آیت الله ناصری با اشاره به اینکه تمامی روزها را باید روز آزادگان نامید گفت: خدمت به آزادگان مقاوم و فداکار از مهمترین وظایف دینی و انقلابی و همه باید برای انجام آن تلاش کنند .

 

وی اظهار داشت: تمامی مسوولان و مردم باید بیش از گذشته قدردان تلاش ها و فداکاری های صادقانه آزادگان در دوران دفاع مقدس باشد .

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد هم در گزارشی از حضور 754 آزاده در سطح این استان خبر داد که در طول سال در برنامه های مختلف شرکت دارند.

 

احمد ابراهیمی افزود: به مناسبت 26 مرادماه ، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی برنامه های مختلفی از جمله تکریم آزادگان و همایش آنها خبر داد ./1328/د101/ب4

ارسال نظرات