۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۲۱۶۹۱۷

کتاب «نقش رسانه‌ها در مدیریت بحران» منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب «نقش رسانه‌ها در مدیریت بحران» نوشته حمید محمدی، به همت انتشارات اختر تبریز منتشر شد.
نقش رسانه ها در مديريت بحران


 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، کتاب «نقش رسانه‌ها در مدیریت بحران» نوشته حمید محمدی در 176 صفحه با قطع رقعی با تیراژ هزار نسخه به همت انتشارات اختر تبریز چاپ و در اختیار اهالی رسانه و مطبوعات قرار گرفته است.


این کتاب در پنج فصل به تعریف، ابعاد، شاخص‌ها، انواع، رویکردها و مدل های مختلف بحران ها پرداخته است، مؤلف سعی کرده با ارایه نظریه های مختلف در مدیریت، کنترل، استراتژی، پیشگیری، آمادگی و تهیه امکانات برای مقابله با بحران های مختلف مطالبی را به مخاطبان ارایه کند.


این کتاب درصدد است تا با تشریح انواع مختلف بحران اعم از سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و طبیعی یک راهنمای عملی برای مسؤولان و دست‌اندرکاران رسانه ها اعم از شنیداری، دیداری و مکتوب فراهم آورد تا با استفاده از آن بتوانند در مواقع بحرانی ضمن اجتناب از تصمیم‌گیری های اشتباه، با آرامش خاطر اخبار مربوط به بحران را با کمترین هزینه مدیریت کنند.


زلزله بم و زلزله اخیر ارسباران در شهرهای اهر، هریس و ورزقان نکته آغاز تفکر نویسنده برای تألیف این کتاب بوده است تا شاید از این راه بتواند مختصری در راستای کمک به تصمیم گیری و تصمیم سازی رسانه ها در مواقع بحرانی گامی به جلو بردارد.

 

حمید محمدی نویسنده این کتاب کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی و مدرس دانشگاه های جامع علمی کاربردی و پیام نور تبریز است، از این محقق بیش از ۲۰ مقاله کشوری با موضوع ارتباطات، رسانه و خبر در فصلنامه های علمی- پژوهشی منتشر شده است.

 

گفتنی است، عموم علاقه‌مندان برای تهیه این اثر می توانند با انتشارات اختر به شماره 35555393 0411 و یا به آدرس تبریز – اول خیابان طالقانی نشر اختر مراجعه کنند./935/پ202/ق

ارسال نظرات