۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۲۱۶۹۹۹

شماره جدید نشریه «راه نما» منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ شماره ششم ماهنامه «راه نما»، ویژه مربیان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان منتشر شد.
نشريه راه نما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، این ماهنامه که با رویکرد معرفتی و آموزشی برای مربیان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در سراسر کشور منتشر می شود، در شماره جدید خود به مباحثی در حوزه تربیت، مهارت و تشکل پرداخته است.

 

آموزش قلب محور و آسیب شناسی تربیت رایج، مبادی اخلاق و تربیت توحیدی، بایسته های تبدیل آگاهی به عمل در تربیت، فنون و مهارت راهنمایی و مشاوره، بررسی راهکارهای ارتباط موثر، شیوه های تعلیم و تربیت در قرآن از مطالب منتشر شده در این نشریه است.

 

همچنین در بخش تشکل این ماهنامه نیز می توان عناوینی مرتبط با تشکیلات ایمانی، بایسته های تشکل اسلامی، نگاهی به جایگاه دانش آموزان در انجمن اسلامی و ضرورت عنصر تربیت در تشکیلات را مشاهده کرد.

 

این نشریه اگر چه با رویکرد معرفتی و آموزشی برای مربیان اتحادیه انجمن های اسلامی منتشر می شود، اما مقالات و مباحث عمومی مطرح شده در آن برای طیف وسیعی از فعالان عرصه تربیت و مربیان پرورشی قابل استفاده است.

 

گفتنی است، ماهنامه «راه نما» به صاحب امتیازی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و به همت مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان منتشر می شود.

 

علاقه مندان برای مطالعه این نشریه می توانند به پایگاه الکترونیکی afaagh.com مراجعه نموده و برای تهیه آن نیز می توان با پیشخوان کتاباران وابسته به مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان با شماره تلفن 09195414463 تماس بگیرند./918/ن602/س

ارسال نظرات